חיפוש

מדוע כדאי לדבר עם עורך דין רכישת דירה?

מתי בפעם האחרונה באמת ישבתם בדירה שלכם ואהבת אותה? ומתי הרגשתם שאתם גרים איפה שבאמת הייתם רוצים לגור? האמת היא שרוב האנשים לא יכולים לענות על השאלות הללו, פשוט כי הם לא גרים בבית החלומות שלהם. אם גם אתם, אחרי כל כך הרבה שנים שבהן שילמתם שכר דירה, התעייפתם והגעתם למסקנה שאתם רוצים לעשות משהו בנידון, כדאי שתדעו שאנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם.

אומנם זה נכון שלקנות דירה בישראל זה לא צעד פשוט, כי המחירים כאן מאוד גבוהים מהצפון ועד הדרום, אך האמת היא, שבסופו של דבר כולנו רוצים לעשות את הצעד הזה. אומנם להיות בעלי נכס זה גם אומר להתמודד עם אחריות לא פשוטה, אך יחד עם זאת, זה בדיוק מה שיוכל לסלול לכם דרך לעתיד כלכלי טוב יותר, אז מה פתאום שתוותרו על כך?

גם למשפחה שלכם, כמו לכל משפחה אחרת, מגיע להירגע ולדעת שיש לפחות נכס אחד לשעת צרה שניתן יהיה להשתמש בו. לכן כדאי שתפנו עוד היום לקבלת שירותיו של עורך דין רכישת דירה, כי בלי איש מקצוע כזה אתם עלולים להסתכן יותר ממה שנדמה לכם.

 

שירותיו המקצועיים של עוה"ד

 

אם אתם תוהים מדוע כל כך חשוב לדעת עם עורך דין רכישת דירה, כדאי שתדעו שאיש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם בצורה משמעותית ביותר. העניין הוא שאומנם הרבה אנשים רוכשים דירות, אך רבים מאיתנו לא באמת מבינים הרבה תחום הנדל"ן. זה אומר שאנחנו עלולים לעשות טעויות נוראיות, כמו  לדוגמא, לקנות נכס מאדם שמוכר לנו דירה אך בפועל הדירה בכלל לא רשומה על שמו! זה נשמע לכם כמו אבסורד?

בטוחים שלכם באופן אישי זה לא יכול לקרות? אם כך, השלב הראשון הוא לצאת מהשאננות ולהבין שכבר היו דברים מעולם. לכן, אם יהיה לכם עורך דין רכישת דירה שיוכל לעמוד לצידכם ולעזור לכם, זה אומר שהוא יוכל לעשות עבורכם את כל הבירורים הנדרשים.

בצורה כזאת תדעו שאתם לא קונים נכס שעדיף להימנע מרכישתו וכך תוכלו לעשות את העסקה בצורה רגועה יותר. אל תשכחו שעבור רוב האנשים בישראל רכישת דירה זו ההשקעה הכי גדולה שהם יעשו בחיים ולכן ברור מדוע יש רגישות כה גבוהה סביב העניין הזה.

 

איך תדעו שבחרתכם עורך דין טוב?

 

כמובן שגם בתחום של עורכי הדין שעוסקים ברכישות דירה יש הרבה אנשי מקצוע שמחכים לתת לכם שירות, אך האמת היא, שלא כולם מספיק אמינים, מקצועיים וישרים. אין דבר חשוב יותר מאשר להרגיש שאתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות על עוה"ד שלכם ולכן חשוב לבדוק לגביו כל מה שאפשר.

תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שכאשר אתם מחפשים עורך דין רכישת דירה, כדאי יהיה לבדוק האם הוא אמין וממתי הוא עוסק בתחום. היום אתם יכולים לעשות מחקרים קטנים לגבי כל אדם שתרצו לקבל ממנו שירות, בין אם הוא עורך דין ובין אם הוא עוסק בכל תחום אחר. לכן, אם אתם יכולים לעשות זאת וכך להימנע מטעויות, מדוע שתוותרו על כך?

בנוסף, כדאי גם להבין לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים, כי חשוב מאוד לדעת שגם עורכי הדין השונים גובים כמובן שכר טרחה על השירות שלהם. האם שכר הטרחה שיגבה מכם עוה"ד הגיוני, ביחס לקולגות שלו? לברר את הנתונים הללו מראש זה צעד חכם ולכן אנחנו ממליצים לכם להשקיע בבחירת עו"ד טוב, אמין וישר.

 

לדבר עם עורך דין

באותו נושא