חיפוש

מעוניינים לראות את כריסטאנו רונולדו בפורטוגל? ובכן, יש סיכוי שגם אתם יכולים להוציא אזרחות פורטוגלית

כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הגדולים ביותר אי פעם בכדורגל נחשב לאחד הדמויות הבולטות בפורטוגל, כאשר כיום ישנה אופציה לישראלים לקבל אזרחות פורטוגלית ובכך להפוך לאזרח פורטוגל, בדיוק כמוהו. כיצד? להלן הפרטים.

כריסטיאנו רונאלדו – הכוכב הגדול ביותר של פורטוגל

כריסטיאנו רונאלדו נחשב בשנים האחרונות לאחד משחקני הכדורגל הגדולים ביותר אי פעם, כמו גם איש עסקים מומלח אשר שוויו עומד על מיליארדי דולרים. למעשה, רונאלדו ממוקם דרך קבע בדירוגים הקבועים ביותר של השחקנים העשירים בעולם, והוא מהווה מופת ודוגמא לעם הפורטוגלי אשר מעריץ אותו ומגיע במיוחד למשחקיו במדינה, הן כאשר הוא משחק בליגות הבכירות באירופה והן כאשר הוא מייצג את מדינת פורטוגל במונדיאל כמו גם במשחקים בין לאומיים נוספים.

שחקן כדורגל

 

הוצאת אזרחות פורטוגלית – הדרך שלך להיות אזרח בדיוק כמו רונאלדו

לאור העובדה כי פורטוגל מהווה את אחד היעדים החמים ביותר בעבור תיירים מכל העולם, כמו גם ישראלים, אין כל עוררין כי אחת האטרקציות הגדולות ביותר היא משחקים של רונאלדו במדי הנבחרת הלאומית, כמו גם היותו מבלה לא מעט זמן במדינה בחופשות עם משפחתו. לכן, אנו עדים לכך שבשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לקבלת אזרחות פורטוגלית, הן לאור העובדה כי מדובר במדינה בה תרבות ספורט עשירה וזולה למדי (משחקי כדורגל באצטדיונים עולים כמה עשרות יורו בודדים) כמו גם אין ספור אטרקציות, מקומות תעסוקה ובילוי כמו גם תרבות והיסטוריה. יתרה מכך, לאור העובדה כי ממשלת פורטוגל העבירה לא מכבר חוק אשר מאפשר ליהודים צאצאי אנוסי ספרד ופורטוגל להוציא אזרחות פורטוגלית ובכך לחיות במדינה עם יוקרה מחייה נמוך כמו גם אפשרות להפוך לאזרח שווה זכויות, בדיוק כמו השחקן הגדול ביותר בעולם כיום.

מעוניין להוציא דרכון פורטוגלי?

הוצאה של אזרחות פורטוגלית כמו גם דרכון מהווה יתרון עצום בעבור ישראלים אשר רוצים לקדם את עצמם ולהיכנס לאירופה כמו גם למדינות ארה"ב באופן חופשי, כמו גם לנהל עסקים באופן קל ופשוט או ללמוד באחד מהמוסדות להשכלה גבוהה בעלויות כספיות נמוכות בעשרות אחוזים מאשר בישראל. יחד עם זאת, לאור הביקוש העצום של ישראלים להוצאה של אזרחות פורטוגלית הרשויות במדינה מתמודדות עם עומס ועל כן התהליך הפך לארוך יותר, אולם באמצעות חברה מקצועית אשר תלווה אתכם לכל אורך התהליך ניתן לקצר אותו באופן משמעותי, ובכך להבטיח כי תוך פרק זמן קצר יחסית תוכלו להחזיק באזרחות פורטוגלית. כיום, החברה המובילה בתחום היא חברת איזי נשיונליטי אשר ברבות השנים עזרה למאות ישראלים בתהליך, כמו גם מעניקה מידע בנוגע ביטוח נסיעות לחו"ל. אם גם אם רוצים להתחיל בתהליך ולהפוך לאזרחים בדיוק כמו רונלאדו, צרו קשר בהקדם במספר 03-7448834.

באותו נושא