חיפוש

האם ניתן לקבל פיצוי עבור נזק משריפה בבניין?

נזק אשר נגרם כתוצאה משריפה מאפשר לקבל פיצוי, אולם חשוב לזכור כי מדובר בפרוצדורה מורכבת אשר נדרש בעבורה ליווי של עו"ד מומחה. להלן כל הפרטים.

פיצוי בעבור נזק כתוצאה משריפה בבניין – מה חשוב לדעת?

שריפות אשר מתרחשות בבנייני מגורים או משרדים הן לצערנו נפוצות, אולם רבים אינם מבינים כי במידה ואכן התרחשה שריפה בבניין ישנה חשיבות רבה לעבודה עם משרד עורך דין נזיקין, זאת לאור העובדה כי מדובר בפרוצדורה משפטית סבוכה. ע"פ עו"ד בארי מיסקביץ', מומחה לדיני נזיקין שריפה אשר מתרחשת בבניין עלולה לגרום לנזקים כבדים מאוד, ולכן מומלץ לבדוק כי אכן יש כיסוי ביטוי, הנוגע לנזקי שריפות. למעשה, התשובה הישירה לשאלה של מי גרם את הנזק עלולה להשפיע באופן משמעותי על קבלת הפיצוי, וזאת במידה ואכן קיים כיסוי ביטוחי מתאים. לכן, חשוב לזכור כי במידה והתרחשה שריפה אצלכם בבניין יש להתקשר עם חוקר שריפות מומחה, כמו גם מכבי האש אשר מנפיקים דו"ח אשר ישמש אתכם בזמן תהליך הקביעה. באם התברר כי מדובר ברשלנות כתוצאה מקצר חשמלי או הצתה, ניתן יהיה להגיש תביעת נזיקין לבית המשפט כנגד היצרן, ואילו הסתבר כי מדובר בהצתה ניתן יהיה להגיש תביעה כנגד המצית, אשר עלולה להגיע גם למאות אלפי שקלים בגין הנזק שנגרם, ולעיתים אף מיליונים.

בניינים

חשיבות כיסוי ביטוחי מתאים בעבור קבלת פיצוי כנגד שריפות

כאמור, במידה והדירה או המשרד אשר בבעלותם מכוסה בכיסוי על נזקי שריפות, התביעה המשפטית תתנהל את מול חברת הביטוח, אשר יכולה לתבוע את האחראי שנמצא לשריפה מטעמה. יתרה מכך, באם נמצא כי גורם מכוון היה אחראי לשריפה, ניתן יהיה לתבוע את חברת הביטוח, לקבל כספים ולאחר מכן חברת הביטוח תתבע בעצמה את הגורם. ע"פ עו"ד בארי מיסקביץ', כאשר מתרחשת שריפה לרוב חברת הביטוח תשלח מטעמה מומחה לשריפות בכדי לקבוע כיצד השריפה התרחשה, כאשר לעיתים לא מועטות נאלץ להתמודד מול דחייה של חברת הביטוח, וזאת בשל טענות שלה בשל פרטים טכניים קטנים אשר עלולים לגרום לדחיית התביעה. על כן, חשוב מאוד לבדוק כי יש ברשותכם כיסוי שריפות מתאים, כמו גם היעזרות במשרד עורכי דין מוביל בכדי לסיים את התהליך מול הגורמים הרלוונטיים, ולשביעות רצונם של כל הצדדים.

התרחשה שריפה בבניין שלכם? משרד עו"ד מיסקביץ' ושות' כאן לשירותכם

משרד עו"ד מיסקביץ' ושות' נחשב לאחד המשרדים הגדולים בישראל אשר מתמחה במגוון רחב של שירותים ופתרונות משפטיים בתחומי המשפט האזרחי, תוך מתן ליווי מקצועי מלא לכל אורך התהליך המשפטי, וזאת על מנת לספק את ההגנה המשפטית הטובה ביותר בעבור הלקוחות. במידה והנכם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי פיצוי בגין שריפה, ניתן ליצור קשר במספר 073-3744462.

באותו נושא