חיפוש

קוסם למבוגרים להופעה פרטית בביתכם

החלטתם לעשות מסיבה עם החברים הכי טובים שלכם מהתיכון, אחרי ששנים לא נפגשתם? אם כך, אתם בוודאי יודעים שלא תמיד צריך לחכות לתירוץ כמו יום הולדת עגול או כל חוויה אחרת. לפעמים כל הקסם הוא לעשות אירוע ככה סתם, בלי סיבה, כי אז המסיבות מוצלחות פי כמה. מה שכן, בהחלט כדאי יהיה לחשוב על שילוב של ערך מוסף בחגיגה, כי אוכל ומוזיקה זה נהדר, אבל ברוב המקרים זה לא מספיק. ממש כפי שיש אנשים שמתאספים ומזמינים מרצה-אורח, כך ניתן יהיה גם להזמין קוסם למבוגרים שיגיע ויהמם את הקהל. לכן, אם גם אתם רוצים שהאורחים שלכם יתלהבו מאוד מהמסיבה שארגנתם ואם אתם רוצים להעביר ערב שלם של צחוקים והתרגשות עם החבר׳ה מהתיכון, קוסם למבוגרים זו הבחירה הנכונה.

 

הקוסם הנכון לכם

חשבתם שיש רק קוסם אחד או שניים שעוסקים בהופעות למבוגרים? אם כך, כדאי לדעת שהיום בישראל יש לא מעט אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה. חלקם לא למדו את התחום בצורה מסודרת וחלקם לא מספיק מקצועיים, כך שמאנשי מקצוע כאלה כמובן שעדיף לכם להיזהר. לעומת זאת, קוסמים למבוגרים שלמדו, שצברו ניסיון ושגם יודעים איך לעמוד מול קהל אלה הם אנשי מקצוע שייקחו את המסיבה שלכם ויהפכו אותה לאירוע בלתי נשכח! לכן חשוב:

 

  • לברר חוות דעת אודות הקוסם הרלוונטי
  • לראות סרטונים שלו ולהבין איך הוא עומד מול קהל
  • לדבר עם הקוסם ולהתרשם ממנו

 

ובנוסף לכך, אל תשכחו שלא כל הקוסמים מופיעים גם באופן אישי מול הלקוחות בביתם. לכן יש לבדוק גם את הסוגיה הזאת כי אם מדובר על מופע קסמים קטן ואינטימי – הקוסם צריך להסכים לכך ולהגיע לכל מקום בארץ. שימו לב גם לשאלות פשוטות יותר, כמו האם הקוסם יגיע בזמן או כמה זמן יימשך המופע שלו. ככל שיהיה לכם יותר מידע על המצופה לכם כך יהיה לכם יותר פשוט לדעת האם הקוסם שאליו פניתם יוכל לעמוד בציפיות שלכם או לא.

 

קוסם להופעה פרטית

 

כמה עולה מופע קסמים פרטי?

כמובן שעוד נקודה שכולנו חייבים להתייחס אליה כשאנחנו רוצים להזמין אנשי מקצוע הביתה, זו שאלת העלויות. יש אומנם תעריף בסיסי בהופעות פרטיות כאלה ויש מחיר ממוצע, אך בסופו של דבר מי שיקבע כמה לשם זה הלקוח. כלומר, כל קוסם יוכל לדרוש מכם מחירים שונים אך רק אתם תחליטו האם המחיר סביר או שאתם ממשיכים לחפש איש מקצוע שדורש מחירים נמוכים יותר. הזמנת קוסם להופעה פרטית זה רעיון נפלא ואתם תראו שאם תעשו זאת בהפתעה, החברים שלכם יתרגשו מאוד מהעניין. לפעמים שווה לשלם קצת יותר אם זה מה שיבטיח שאיש המקצוע שאתם פונים אליו יהיה נהדר וייתן לכם מופע חלומי, אז למה אתם מחכים?

 

לפרטים ומידע: https://www.mxgems.com

 

באותו נושא