חיפוש

איך לבחור מתנפח ליום הולדת?

אם אתם צריכים מתקנים מתנפחים ליום הולדת, אתם כנראה מחפשים אחר הכיף האולטימטיבי שרק מתנפחים לאירועים יכולים לספק לכם. אם כך, כיצד תבחרו את המתקן המתנפח ליום ההולדת של הילד, או הילדה? הנה מספר טיפים לבחירת מתקנים מתנפחים לאירועים וימי הולדת.

קודם כל והכי חשוב, אתם צריכים לדעת שהמתקן המתנפח בטיחותי ותקין. לפני שאתם מרשים לילד או ילדה לעלות עליו ולקפוץ עליו, קודם כל מנפחים את המתקן עד הסוף ובודקים שלא בורח ממנו אוויר. למעשה, מדובר בפעולה בטיחותית לכל דבר. חובה לזכור את הפרט הבא – מתקן מתנפח עם תקר (פנצ'ר) הוא מתקן מתנפח מסוכן לילדים שלכם. אתם יכולים לדמיין מה יקרה אם חלילה הילד ייחבט ברצפה? אנחנו לא רוצים לחשוב על זה אפילו. המידע הבא בחסות צוות המומחים של מאסטר סייל – מתקנים מתנפחים למכירה והשכרה.

 

כמה דברים שחשוב לדעת לגבי מתקנים מתנפחים לאירועים

אולי לא ידעתם את זה, אבל ישנם מתנפחים לימי הולדת של בנים, בעוד שישנם גם מתנפחים לימי הולדת של בנות. כמובן שאין כאן איזשהו כלל אצבע, אבל בדרך כלל טירות מתנפחות של פיות קסומות יתאימו לבנות. מאידך, כל מיני מתנפחים עם דמויות של גיבורי קומיקס, בדרך כלל יתאימו לילדים ולא לילדות.

אתם לא חייבים להישמע ל"כלל" הזה, זוהי רק המלצה. במקביל לדוגמאות של המתנפחים, יהיה גם חשוב לוודא שהמתנפחים מתאימים לגיל הילדים ביום ההולדת. ישנם מקנים מתנפחים שמתאימים לילדים מאוד קטנים, עד גילאי 3 בממוצע. מאידך, ישנם גם מתקנים מתנפחים להשכרה שמתאימים לאירועי ימי הולדת של ילדים בוגרים יותר.

 

לשכור או לרכוש מתקן מתנפח ליום הולדת?

בין אם אתם שוכרים או רוכשים מתקן מתנפח, חשוב לזכור שיש בהפעלתו וניפוחו תקני בטיחות. במילים יותר פשוטות, תמיד תקפידו לוודא שאין תקרים או בריחה של אוויר מהמתקן המתנפח. בסופו של יום, הילדים שלכם צריכים לקוץ על המתקן הזה שבכלל ממוקם על הקרקע.

אם המתקן לא יהיה מנופח לפי התקן הנדרש, הילדים חלילה עשויים להיפצע כתוצאה מקפיצה על מתקן לא מנופח. עוד חשוב לדעת, בימינו יש לכם את האפשרות לשכר ולרכוש מתנפחים. אם אתם יודעים שאתם צריכים מתקן מתנפח באופן חד פעמי, כמובן שיהיה צורך לשכור את המתקן. מצד שני, אם תרכשו מתקן מתנפח, אתם תוכלו להשמיש אותו בכל עת שתבחרו.

 

יתרונות ברכישת והשכרת מתנפחים לימי הולדת

מעבר לכך שתוכלו להשתמש בו תמיד, תוכלו גם לקחת אותו לאירועים בחוץ ואל אירועים אצל חברים. בסופו של דבר, הוא מתנפח והוא מתקפל. זה מאפשר לכם ניידות ושינוע עם המתקן המתנפח. צריכים סיוע נוסף בבחירת מתקנים מתנפחים להשכרה ורכישה? חברת מאסטר סייל תשמח לספק לכם ייעוץ חינמי. בהצלחה!

 

מתנפחים

באותו נושא