חיפוש

איפה לחגוג יום הולדת 80 לסבתא?

בכל העולם נשים מאריכות חיים יותר מגברים אבל מבחינתכם זו יותר מעובדת טריוויה יבשה. אם סבתא שלכם הגיעה לגיל גבורות המכובד 80 במצב רפואי משביע רצון, בטח גם אתם שואלים את עצמכם איפה לחגוג לה יומולדת. אבל לפני זה עוד כמה דברים שלא ידעתם על המספר 80:

  • זהו המספר האטומי של היסוד כספית, יסוד שנחשב לתזזיתי במיוחד כי זו המתכת היחידה שמצב הצבירה הרגיל שלה הוא נוזל
  • זה מספר הימים שלקח לפיליס פוג ולמשרתו הנאמן פספרטו להקיף את העולם, ככה לפחות לפי הספר "מסביב לעולם בשמונים יום" של ז'ול ורן.
  • זה הזמן שלקח לסיים את המרד ההולנדי שנערך בשנים 1568-1648, כך שיש סיבה לכך שהוא שנקרא גם מלחמת שמונים השנים

 

למה אנחנו מספרים לכם את כל זה?

כי אנחנו מאמינים שיום הולדת 80 הוא לא כמו יום הולדת אחר (אפילו יומולדת עגול), כך שכדאי לציין אותו באופן שישלב את כל הנ"ל. ובמילים אחרות – לשלוח את הסבתא הכספיתית שלכם לחו"ל עם עדיפות להולנד, ארץ תעלות המים והפארקים המשפחתיים. אם סבתא יותר בעניין של קופישופס ואופניים– אפשר להזמין לה כרטיס לאמסטרדם, אבל אתם מכירים את סבתא יותר טוב מאיתנו.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין את סבתוש לארוחה במסעדה, עדיף אחת מה מסעדות לאירועים קטנים בתל אביב. עם זאת, יש להזמין מראש מקומות לא רק בהתאם למספר האורחים שצפויים לחגוג עם סבתא, אלא גם כדי להכניס את סבתא לאווירה המתאימה. למשל, במסעדת התרנגול הכחול תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות:

  • החלל הפנימי של המסעדה שמתאים לאירועים שמארחים מקסימום 120 איש. בחלל זה התקרה נשתלה בתקרה, כך שזו אפשרות מצוינת להכין את סבתוש לאוונגרדיות שמחכה לה באמסטרדם.
  • המרפסת של המסעדה שמשקיפה על הנוף האורבני התל-אביבי ושמתאימה לאירוח מקסימום 130 איש. המרפסת מעוצבת בסגנון רגוע וכוללת פרגולות לבנות, כך שהיא מכינה את סבתא לשלווה ההולנדית.

 

די לחכימא ברמיזא

כמו כן, מומלץ במהלך הארוחה לתת לסבתא רמזים על הצפוי לבוא באמצעות התפריט, למשל לכלול באירוע מנות ששואבות השראה מהמטבח ההולנדי שמבוסס על מוצרי חלב (בעיקר חמאה וגבינות כמו אדם וגאודה) ודגים. וכמובן – לא לשכוח בתור קינוח להכניס כרטיס טיסה להולנד בכוס השתייה הריקה של סבתא. אנחנו ממליצים לעשות שימוש בכוס ריקה של בירה היינקן שנחשבת לבירה ההולנדית הלאומית, אבל הבחירה כולה בידכם.

ואם אתם רוצים להפתיע את סבתא בלי לגרום לה להתקף לב – אנחנו ממליצים שהבילוי במסעדה יסתיים בהזמנת מוניות לבן גוריון ובטיסה משפחתית להולנד. לא לשכוח לארוז את הבגדים של סבתא מבעוד מועד מבלי שתרגיש, למשל לנצל את הזמן שהיא נמצאת באחד מפעילותיה הרבות. באופן הזה אנחנו בטוחים שחגיגות יום ההולדת של סבתא לא יישכחו בהקדם, לפחות עוד 80 שנה. ושיהיה במזל!!

עוד באתר: https://mamy-le.co.il.

אישה מבוגרת

באותו נושא