חיפוש

בדרך לחיפה בודקים את האטרקציות החמות בעיר

אין ספק שהעיר חיפה מציעה אין ספור פעילויות שונות ומגוונות לתושבים שמתגוררים בה וגם לאורחים שמגיעים אליה מבחוץ, אך יש כמה אטרקציות חמות בעיר שאסור לכם בשום פנים ואופן לוותר עליהם כשאתם מגיעים אליה.

בין שלל מסעדות, ברים, פאבים, חופי ים משגעים ונופים אין סופיים, הנה כמה דברים שאסור לכם לפספס, אז בואו נבדוק מהן האטרקציות החמות בעיר המהממת הזו!

 

הגנים הבהאיים – האטרקציות החמות בעיר מתחילות כאן

כל אזרח במדינת ישראל יודע שהגנים הבהאיים הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. הגנים מציגים אין סוף פרחים יפהפיים בשילוב עם מבנים עתיקים ומלאים בהיסטוריה, ואין ספק שמדובר כאן על ביקור תרבותי עשיר ומדהים.

אנשים שמגיעים לחיפה יכולים לשלב את הגנים הבהאיים עם מגוון המסעדות המצוינות שבאיזור, ובין אם בא לכם לפתוח שולחן עם בשרים וסלטים ובין אם בא לכם רק לקנח עם כנאפה מצוינת – את הכל תמצאו ממש באיזור.

 

האטרקציות החמות בעיר: חופי הים של חיפה

חופי הים של העיר חיפה הם מחופי הים היפים ביותר בארץ.

מדובר כאן על חופים בתוליים ומלאים בקסם, עם חול זהוב וגלים עדינים שעושים כיף גם בלב, גם בנשמה וגם בגוף.

על חופי הים תוכלו להתפנק עם שיזוף מטריף, או להתיישב באחת המסעדות שבאיזור עם הנוף הכי מושלם שיש.

 

המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל – אם אתם כבר בעיר, אל תפספסו ביקור בו!

המוזיאון אמנם נשמע לחובבי התחומים הללו בלבד, אבל ברגע שתיכנסו אליו תגלו שהוא מציע הרבה יותר מזה. המוזיאון כולל סרטים שמוקרנים בתלת מימד לקהל הרחב, סיורים מרתקים בתוך מיצגי ענק, פסלי אמנות יפהפיים וכל זה בתוך מבנה גדול מימדים עם ניחוח אירופאי. הביקור במוזיאון מתאים לכל המשפחה, כך שבין אם אתם נמצאים בחיפה בטיול זוגות ובין אם בטיול משפחתי עם הילדים – הוא יכול להתאים לכם בצורה מושלמת בלוח הזמנים של הטיול.

 

גן הפסלים בחיפה – חוויה ייחודית לכל המשפחה

גן הפסלים הוא אחד המקומות המרהיבים ביותר בחיפה. בגן תוכלו לטייל בשבילים סלולים טבולים בנופים הירוקים והמהממים של העיר, ולהתבונן בפסלים יפהפיים במגוון צורות של אנשים, חיות ועוד. גן הפסלים נמצא בנקודה גבוהה בעיר, ככה שבמהלך הסיור בגן תוכלו להנות מהאוויר הנפלא והצלול של חיפה.

 

מופע קוסמות לילדים בחיפה – בתיאום מראש, במופע רחוב ועוד

חיפה נהנית ממופעים של מגוון רחב של אמנים וסטנדאפיסטים שמופיעים גם באיזור הנמל, גם בקניונים של חיפה וגם במקומות פרטיים בתיאום מראש. הופעה של קוסם לילדים בזמן טיול בחיפה יכולה להיות רעיון לא פחות מגאוני, שכן אתם תוכלו להשיג לעצמכם שעה של שקט אחרי הטיול העמוס והכיף, והילדים יהנו מעוד חוויה שתצטרף ליום המדהים שתכננתם להם. תהנו!

 

הגנים הבאהיים חיפה - תמונה לדוגמה

באותו נושא