חיפוש

איך לבחור בית דפוס נכון להדפסות בקנה מידה גדול

הדפסות בקנה מידה גדול הם סוג של קסם שבו קירות לבנים הופכים ליצירות אמנות, במהירות מפתיעה, וחלומות דמיוניים מתגשמים אל מול עיניך בגודל טבעי. אבל כדי להגיע לתוצאות שכאלה, יש צורך בשותף המושלם: בית הדפוס הנכון. כדי שלא תמצאו את עצמכם בידיים ריקות ובלב מאוכזב, לפניכם התוכנית השלמה לבחירת בית הדפוס להדפסות בקנה מידה גדול.

 

הציוד

הדבר הראשון שכדאי לבחון בבית דפוס שאותו אתם עשויים לבחור למטרת הדפסות בקנה מידה גדול הוא הציוד. בדיקה טלפונית או ביקור בבית הדפוס, למשל אצל ישראגרף – הפתרון המושלם לכל צרכי ההדפסה שלך, יוכלו לסייע לך להבין האם מדובר בבית דפוס שמחזיק במדפסות שמסוגלות לבצע את הפרויקטים שלך? האם גם הרזולוציה מספקת? כדאי להעדיף בתי דפוס שמשתמשים במכונות דפוס חדשניות, שמסוגלות לייצר תוצאות מיטביות.

 

החומרים

בנוסף לבדיקה של איכות חומרי ההדפסה, חשוב להתעכב גם על היכולת של בית הדפוס אותו אנו בוחנים, להדפיס על חומרים מעבר לגלילי נייר. האם בית הדפוס יכול להציע גם הדפסות על PVC, על קנבס או על אקריליק? האם יש בבית הדפוס פתרונות להדפסת משטחים בצורות לא שגרתיות? לא כדאי להתפשר על בית דפוס שלא עונה על הצרכים שלכם מבחינה טכנית.

 

המקצועיות

המכונות חשובות, החומרים קריטיים אבל העיקר בתחום ההדפסות בקנה מידה גדול הוא המקצועיות של עובדי בית הדפוס. המדפסות הענקיות, החומרים יוצאי הדופן והמשימות רחבות ההיקף, דורשים מקצועיות וניסיון רב, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשרויות. כדאי לבדוק גם את ההיסטוריה של בית הדפוס בהתמודדות עם פרויקטים דומים לאלו שלכם בעבר.

 

השירות

נושא השירות הוא לכאורה נושא שולי אבל לא באמת. השירות בבית הדפוס מתחיל מניהול הפרויקטים, הקצאת זמנים ועובדים לכל משימה – נושאים שעשויים להשפיע מאוד על איכות ההדפסה ועל זמני האספקה. כדאי לוודא שניתן לתקשר עם בית הדפוס גם בהודעות ובמיילים וגם בטלפון, וכן שניתן לקבל מהעובדים תשובות ישירות ועדכונים בזמן אמת בעת הצורך.

 

המחיר

זה המקום שבו צריך למצוא את האיזון המושלם בין האיכות הנדרשת לבין המחיר. בחירה אוטומטית בהצעה הזולה ביותר עלולה לעלות ביוקר בסופו של דבר, אבל גם בדיקה של בתי דפוס מבלי להתעכב על נושא המחיר היא לא אופציה הגיונית. כדי לדעת האם ההצעה של בית הדפוס הוגנת, תוכלו להשוות בין הצעות מחיר מבתי דפוס אחרים, ולהשוות גם בין השירות והמומחיות שכל בית דפוס מציע.

 

הלקוחות

זכרו שנציגי בית הדפוס שאיתם אתם מדברים, משוחחים אתכם במסגרת שיחת מכירה ולכן תקבלו מהם בדרך כלל תשובות מותאמות ומנוסחות היטב. כדי לדעת את האמת, תצטרכו לעקוב אחרי המוניטין של בית הדפוס, על ידי בחינת המלצות של לקוחות ותיקים או ביקורות של לקוחות לא מרוצים, היום ניתן למצוא לא מעט מידע ודיונים על נותני שירות גם באופן מקוון.

 

לסיכום

השוואה שכוללת את כל הסעיפים שהוצגו כאן, תאפשר לכם למצוא את בית הדפוס המושלם עבור ההדפסות הרבות שלכם.

בית דפוס

באותו נושא