חיפוש

דוכני מזון להשכרה – כל מה שצריך לדעת

מתכננים אירוע בקרוב ואתם צריכים דוכני מזון להשכרה? רגע לפני שתחפשו את דוכני המזון שתמיד חלמתם עליהם, חשוב שתדעו שהשכרה של דוכני מזון אינה עניין של מה בכך. יש כמה פרטים שאתם צריכים לחשוב עליהם לפני שאתם מבצעים הזמנה של הדוכנים, ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים ביותר במדריך הבא, כדי שתוכלו לדעת מהם הפרטים הללו ולהתארגן בהתאם.

 

אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל!

חישבו מהו הקונספט של האירוע שלכם

לפני הקמת אירוע צריך לבדוק שיש קונספט שניתן יהיה להתאים אליו את דוכני המזון המתאימים ביותר. יש למשל הבדלים בין אירוע חברה, בר מצווה, חתונה וכו'.
יש אירועים שאליהם צריך להזמין דוכני מזון משביעים שכוללים מנות ראשונות, עיקריות וקינוח, בזמן שיש אירועים קלילים יותר שניתן להזמין אליהם מנות קלילות כמו פופקורן ושיערות סבתא.

 

מיהו קהל היעד של האירוע?

הדוכנים שלכם צריכים להיות מותאמים לקהל היעד. רוצים לדעת לעומק מה זה אומר? אספנו עבורכם 2 דוגמאות לדוכנים שמותאמים לקהל היעד:

 

אירוע לקהל יעד מבוגר

אם יש לכם אירוע עם קהל יעד שכולל בני 40 ומעלה, אתם יכולים לבחור בדוכני גבינות ויין או בשרים.

 

אירוע לקהל יעד של ילדים

אם המוזמנים שלכם מתחת לגיל 12, אפשר לבחור בדוכנים קלילים שמציעים שיערות סבתא, פופקורן ונשנושים אחרים. שימו לב, אם יש לכם כמה אירועים לילדים בתקופה הקרובה, יכול להיות שישתלם לכם לבדוק על מכונת סוכר למכירה. כך שבמקום לשלם בכל פעם על השכרת המכונה, אתם יכולים לרכוש אותה ולהשתמש בה בכל אירוע מחדש.

 

כמה מוזמנים יגיעו לאירוע?

אתם יודעים פחות או יותר כמה מוזמנים צפויים להגיע? אם לא, אין זמן יותר טוב מעכשיו לערוך ווידוא הגעה. כך תוכלו לדעת כמה דוכני מזון אתם צריכים ולעדכן את בעלי הדוכנים לגבי מספר המנות והכמות שאתם צריכים. ברוב המקרים, בעלים של דוכני מזון לא יאפשרו לכם לקבל את השירות שלהם מבלי שתמסרו להם את מספר המוזמנים הצפוי.

 

מהם המנות המועדפות על האורחים שלכם?

תעצרו לרגע לחשוב על האורחים שלכם. תחשבו מהם המנות שהם ישמחו לקבל באירוע. האם מדובר באורחים שומרי כשרות למשל? אם כן, אתם צריכים להזמין דוכני מזון עם כשרות מאוד ספציפית. שימוש לב לפרט זה, מכיוון שהזמנה של דוכני מזון ללא כשרות או עם כשרות שאינה מתאימה לאורחים שלכם, עשויה לגרום לכם ולהם לאי נעימות. פרט נוסף שחשוב שתדעו – אם יש לכם אורחים שומרי כשרות, אתם צריכים לשים לב שאינכם מערבבים בין דוכנים חלביים ובשריים. לכם אולי זה יכול להישמע לא ביג דיל, אבל עבור האורחים שלכם זו עשויה להיות בעיה.

באותו נושא