חיפוש

האם קניית בגדים אונליין היא באמת זולה יותר?

קניות אונליין שינו את הדרך שבה אנחנו צורכים מוצרים שונים, וביניהם גם ביגוד. במספר לחיצות בודדות אפשר להגיע למגוון עצום של אפשרויות לבוש שונות, עם סגנונות אינסופיים שפעם יכולתם רק לחלום עליהם. קניית בגדים אונליין היא לא רק עניין של נוחות – רבים מעידים על כך שזה גם זול יותר מרכישה פיזית בחנות. אבל האם הטענה הזו נכונה? בואו נחקור עוד על הנושא וננסה לענות על השאלה הזו יחד

 

תחרותיות

אחת הסיבות שחנויות אונליין הן זולות יותר היא שיש הרבה מאוד חנויות ומוצרים ברחבי הרשת, יותר משתראו בקניון ממוצע, וכל אחת רוצה להתבלט בזכות המבצעים יוצאי הדופן שלה. כשחנויות רבות על לקוחות הן מציעות מחירים משתלמים וכך יוצא שמי שקונה אונליין יכול להשיג דילים משתלמים יותר על מה שהוא מחפש.

אתם יכולים לחפש מבצעי אונליין אצל H&M ישראל ולהיווכח בכך שאפשר למצוא מוצרים שהם גם איכותיים וגם במחירים נוחים לכיס.

תחרותיות

חנות פיזית- הוצאות גבוהות יותר

לתחזוקה של חנות בגדים פיזית מצטרפות עלויות רבות. צריך לשכור חלל פיזי, להשקיע בעיצוב שלו, להכשיר צוות ולשלם על המשכורות שלו, להחזיק תאי מדידה ועוד. לעומת זאת, בחנויות אונליין אין זה המצב.

כמובן שיש מחסנים בהם מאחסנים את הפריטים ויש גם עובדים שאורזים ושולחים את המוצרים ליעדם- אבל מדובר בהוצאות הרבה יותר נמוכות. מסיבה זו חנויות בגדים אונליין יכולות להציע מחירים זולים יותר כי הן לא צריכות לקחת בחשבון את עלויות האחזקה, מה שיכול להוביל לחיסכון של הלקוחות.

 

השוואת מחירים

כשאתם משוטטים בקניון ומחפשים ג׳ינס, אתם לא תיכנסו לכל חנות וחנות ותבדקו את המחירים של הגזרה האהובה עליכם. זה מבזבז זמן ואנרגיה ותעדיפו להוציא חמישים שקל ואפילו מאה שקל יותר. אבל בקניות אונליין הכל הופך לפשוט יותר- אתם יכולים להשוות מחירים בין כמה חנויות ורשתות בלי מאמץ. כך אתם יכולים להבטיח את זה שתמצאו את המחיר הטוב ביותר, ושתנצלו את כל ההנחות והמבצעים הרלוונטיים.

השוואת מחירים

הנחות, מבצעים וקופונים

חנויות אונליין רבות נוהגות להעניק הנחות, קופונים ומבצעים עונתיים. לדוגמה, בהרשמה לניוזלטר תוכלו לקבל בדרך כלל 10 אחוז הנחה על קנייה ראשונה, בבלאק פריידי תזכו למבצעים מטורפים ועוד. הרבה יותר קל לעקוב אחר המבצעים האלה באינטרנט, מה שהופך את הקניות הללו לזולות יותר.

 

שיקולים נוספים

קיימים עוד גורמים ושיקולים נוספים למחיר של בגדים בחנות פיזית אל מול חנות אונליין. לדוגמה, הרבה יותר קל לעשות קניות אימפולסיביות באינטרנט בגלל הנוחות הרבה, אבל עלויות משלוח לעיתים יכולות לייקר את הרכישה באופן משמעותי. בסך הכל ניתן להגיד שקניות באינטרנט אכן נוטות להיות זולות יותר, והקלות הרבה שבה אפשר לעשות אותן יחד עם המגוון העצום של בגדים מהממים שניתן לבחור מביניהם הופכים קניות אונליין לאופציה נהדרת.

האם קניית בגדים אונליין היא באמת זולה יותר

באותו נושא