חיפוש

המדריך המלא למציאת עורך דין מקרקעין מוצלח

רכישת נכס מקרקעין, היא עסקה גדולה וחשובה בחייו של אדם. בעסקה מעורב כסף רב, היא מתפרשת על פני זמן ממושך, וקיימים בה סיכונים רבים. בחירת עורך דין מקרקעין מוצלח, היא אחד הדברים החשובים ביותר, בביצוע עסקה מסוג זה.

 

בחירת עורך דין מקרקעין מוצלח

עו"ד המתמחה רק במקרקעין – תחום המקרקעין מלא בפרטים קטנים, שחוסר ידיעתם יכולה להוביל לנזק גדול, ולכן חשוב שעו"ד יכיר את כל הדקויות. אומנם אין בנמצא תעודה, המעידה על התמחותו של עו"ד במקרקעין, אולם בהחלט כדאי, לבקש לראות תעודות, המעידות על השתלמויות בתחום.

  • מחיר – במקרה ועו"ד שפניתם אליו, נותן לכם הצעת מחיר זולה על שירותיו, זה צריך להדליק נורה אדומה. מחיר זול, יכול להעיד על כך שעו"ד זה, מעדיף כמות על איכות, ולוקח על עצמו תיקים רבים מידי, אך משקיע בהם את המינימום הנדרש. ריבוי תיקים גם יכול לגרום, לחוסר פניות כלפיכם. כשמדובר בעסקה כל כך גדולה, כמו רכישת דירה, עדיף לשלם יותר, ולהיות בטוחים ורגועים. בקשו מעו"ד הצעת מחיר מפורטת וברורה, של כל התחייבויות עו"ד כלפיכם.
  • ניסיון – כדאי לברר עם עו"ד, על הניסיון הקודם שיש לו, וכמה זמן הוא עוסק ספציפית בתחום המקרקעין. רצוי גם לברר, אם טיפל במקרים הדומים לשלכם בעבר. בנוסף, ניתן גם לבקש ממנו המלצות מלקוחות קודמים.

 

מדוע צריך עורך דין מקרקעין

בדרך כלל הפניה לעו"ד מקרקעין, מתבצעת לאחר שהושלם המשא ומתן, וסוכמו התנאים העסקיים, כגון המחיר ופריסת התשלומים. בפועל, כדאי להכניס את עו"ד לתמונה, מיד לאחר קבלת ההחלטה, על רכישת הדירה או מכירתה. בשלב זה, עו"ד יכול להעניק ייעוץ משפטי נרחב, עוד בטרם סוכמו תנאי העסקה, ולמנוע מראש סיכונים או כישלון.

 

הבדיקות לפני העסקה

עו"ד מטעמכם, יבצע את כל הבדיקות הנדרשות לעסקה. לדוגמה: אם אתם רוכשים דירה מקבלן הוא יבדוק את הבעלות על הקרקע, האם יש שיעבוד על הקרקע, דמי היוון ועוד. בנוסף, עו"ד ינהל גם את המשא ומתן על החוזה, וילווה אתכם לאורך כל העסקה, גם במעמד החתימה. לבסוף יבצע עו"ד את הרישום במקומות הנדרשים: רישום בטאבו וכו.

 

עורך דין מטעמכם

במקרה של רכישת דירה חדשה מקבלן, תאלצו לשלם שכר טרחה לעו"ד מטעם הקבלן. למרות זאת, מומלץ מאוד לקחת בנוסף, גם עו"ד מקרקעין שייצג את האינטרסים שלכם מול הקבלן.

 

לסכום

בבחירת עו"ד מקרקעין מוצלח, כגון: yonilevy.co.il, כדאי לשים לב שעו"ד מתמחה בתחום המקרקעין. כדאי גם לבדוק, מה המחיר אותו גובה עו"ד, בעזרת הצעת מחיר מפורטת. על פיה תוכלו לדעת, אם הוא ישקיע את מלוא מרצו, בעסקת המקרקעין שלכם. בנוסף, גם הניסיון וההמלצות חשובים, כדאי לשאול את עו"ד לגבי ניסיונו בתחום, ולבקש ממנו הפנייה ללקוחות מרוצים.

עורך דין מקרקעין מוצלח

באותו נושא