חיפוש

5 סוגי הכלבים המומלצים ביותר לבית עם ילדים

אם יש לכם ילדים, והחלטתם לאמץ כלב – המאמר הזה נועד עבורכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את סוג הכלב המתאים לבית עם ילדים, שכן אם תבחרו בסוג כלב שאינו מתאים – אתם עלולים לגרום נזק לילדיכם ולביתכם. 

 

כלב מסוג בוקסר

כלב מסוג בוקסר הוא סוג שנקשר במהירות לילדים ופרוותם הקצרה נוחה מאוד מאחר ואינה מנשירה ולא זקוקה לתספורות לעיתים קרובות. הבוקסר הוא כלב נאמן מאוד ויש לקחת בחשבון שישנו הבדל בגודל בין הנקבה לזכר והזכר נוטה להיות גדול יותר מן הנקבה. בוקסרים הם כלבים נוחים מאוד באופיים והם לא תוקפניים.

 

כלב מסוג בולדוג

רוב האנשים מתחברים מאוד לכלבים מסוג בולדוג חוץ מאלה שממש לא. מבנה הגוף המרושל שלהם לא מעיד על הנמרצות והכוח שלהם. גזע הבולדוג הוא חזק מאוד ולכן חשוב לאלף אותם על מנת שלא יקשו בטיול וייקחו אתכם ואת ילדכם לטיול. ישנם מספר סוגי בולדוג והשוני בניהם הוא בגודלם. במידה ותרצו לעבור עם כלבכם אילוף תוכלו לקרוא באתר https://leaderdogs.co.il

 

כלב מסוג דלמטי

הכלב הדלמטי מוכר לנו מהסרט המפורסם של דיסני 101 כלבים דלמטים. דלמטי יהיה מושלם לבית עם גינה מאחר והוא גדול, פרוותו קצרה ולכן נוחה מאוד לטיפוח וסידור ואינה מנשירה בדרך כלל. הדלמטים הם כלבים נאמנים ולכם הם גם כלבי שמירה מצוינים ומסתדרים נהדר עם סוסים. במידה ואתם גרים במושב הוא קיבוץ ובמקרה יש לכם סוסים, אין שילוב נהדר מזה.

 

כלב מסוג ביגל

כלב מסוג ביגל מוכר לנו מסדרת הילדים סנופי. כלב זה הוא קטן ובאופיו הוא מזכיר ילד קטן- הוא נובח ומתריע כאשר יש אורח לא רצוי, הוא פעלתן, שובב וקל לאילוף. גם הביגל ידוע בפרוותו הקצרה והנוחה שכמעט ואינה מתלכלכת וקלה מאוד לניקוי. אם יש לכם בייגל בבית סביר מאוד שלא תמצאו כדורי פרווה מתגלגלים. הביגל הוא כלב שמשמש בעולם לניסויים וישנן מקומות המציעים את הכלבים לאימוץ.

 

כלב מסוג רועה גרמני

רועה גרמני הוא כנראה הכלב הכי נאמן שתפגשו, הוא ישמור על ילדכם ובעצם יגדל אותו אם רק תתנו לו. רועה גרמני הוא גדול ומלא בפרווה ולכן לא מומלץ למשפחות עם אלרגיות מרובות, בית קטן או רגישות לניקיון. אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם בגזע המדהים הזה תשמחו לשמוע שרועה גרמני קל מאוד לאילוף וכאשר עושים זאת נכון הוא בהחלט יכול לחיות בכל בית.

במידה ובחרתם את כלב חלומותיכם, כל שנותר לעשות הוא ללמוד ולקרוא רבות על גידול כלבים בבית עם ילדים, ואיך ניתן לעשות זאת בזהירות. גידול כלבים הוא תהליך מדהים לילדים אך רק אם עושים זאת נכון, בוחרים כלב מתאים ועוברים הדרכה ואילוף עם הכלב.

כלבים

באותו נושא