חיפוש

וובר ישראל – מי הם?

כל מי שמתעסק בצליית בשר צריך לבחור בגריל המתאים לו ביותר, על מנת שהצלייה תהפוך לחוויה אופטימלית בשבילו ובשביל האורחים. המאמר יסקור מנגלים שונים שכל אחד חייב להכיר.

 

מירקות ועד בשר – ממנגלים הכול!

כשמדובר בוובר ישראל מדובר על בחירת גרילים אולטימטיביים לאוכלי בשר וירקות שישדרגו לכם את הארוחות המשפחתיות וסגנון האירוח. ניתן להיכנס לאתר https://www.bbq.co.il/ ולהתרשם. כל גריל בין אם הוא גריל פחם, גז, אבן או מעשנת ישפר את רמת הצלייה בהתאם לצרכים שלכם. הגרילים מתאימים לאנשים טבעוניים שאוהבים ירקות צלויים, לשוחרי הבשר והאפייה ולכל אדם שרוצה להכין ארוחה מהירה וטעימה בחצר או במרפסת. היכולת להדליק בכפתור הצתה אלקטרוני את גריל הגז או לנפנף בשיטה המסורתית בגריל הפחמים, צריך להיות מותאם לאופי האדם ולגריל שאליו הוא מתחבר ממש כמו שבוחרים מכונית חדשה. הגרילים מגיעים בדגמים, צורות וגדלים שונים. הם מותאמים לחצרות או מרפסות קטנות, גדולות, לעיצוב שלהן ולאווירה שרוצים לייצר. אם כן, אלו גרילים נפוצים ומה הכי מתאים לכם?

 

גריל גז מובנה או נייד

כדי להשתמש בגריל גז מובנה כל מה שצריך הוא חיבור לגז במרפסת או בחצר. יוצאים לטיול ובוחרים בגריל גז? כל שתצטרכו הוא חיבור לבלון גז. הצלייה בגריל גז אופטימלית לאנשים שלא אוהבים להתעסק עם הדלקת פחמים ונפנוף. גם הניקיון שלהם הוא מהיר ונעשה באמצעות מברשת מבלי שיישארו כתמי פיח ולכלוך במנגל. הם עשויים מחומרים קשיחים כמו אמייל, פורצלן, ברזל או אלומיניום, נוחים, יעילים והכי חשוב הוא שניתן לווסת בהם את הטמפרטורה. יתרון נוסף ומשמעותי הוא המבערים מהנירוסטה שלהם שמכסים על כל שטח הצלייה ומאפשרים אחידות חום בטמפרטורה הרצויה שאותה ניתן לווסת באמצעות מד חום המורכב על הגריל. כשבוחרים בגריל כזה צריך בראש ובראשונה להתאים אותו לגודל המרפסת או החצר על מנת שלא ייווצר חום גדול במרפסת קטנה או מעט חום בחצר גדולה. הבחירה בגריל גז תעשה גם על פי משטח העבודה הרצוי והפונקציות השונות כמו: משטח מתקפל, גלגלים, ארונות או מדפים לאחסון, ווים, מערכת ההדלקה, כיסוי וידיות נשיאה יעילות.

 

גריל פחמים אותנטי

כשבוחרים בגריל פחם כיום ניתן לבחור בגריל מחומרים איכותיים ושדרוגים שאינם קיימים בגרילי פחם הפשוטים של פעם, אך מעניקים את אותה חווית צלייה, ריחות וטעמים משכרים. בעבר היו משתמשים בגריל אלומיניום עם רשת פשוטה שהניקוי שלהם היה לוקח זמן רב וגוזל לא מעט מאמץ. כיום הגריל מיוצר עם משטח עבודה מתקפל, גלגלים לניוד, חומרים המשמרים את הטמפרטורה כמו אמייל או פורצלן בגדלים ובדגמים רבים לבחירה. את הגריל ניתן להעמיד באופן קבוע במרפסת או בחצר ולנייד אותו ממקום למקום. תוכלו לקחת אותו איתכם לטיולים מכיוון שהוא קל לנשיאה ולאחסון וליהנות מחוויה משודרגת כמו פעם.

מי אלה וובר ישראל

באותו נושא