חיפוש

 5 חנויות האונליין לבית הטובות בישראל

אם אתם טיפוסים ביתיים, אתם בוודאי מקנים חשיבות רבה לעיצוב חלל ביתי נעים ומזמין, ומצד שני לא ששים לעזוב את הבית.

אם כן, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם ונועד לסייע לכם לעצב את הבית בקלות.

חמשת חנויות והאתרים הבאים יסיעו לכם לעצב את הבית במינימום שיטוטים וסיבובי קניות בלתי נגמרים.

 

אפשרות ראשונה: Facebook

כן כן, קראתם נכון, אותה רשת חברתית בה אתם משתמשים כדי לשמור על קשר עם חברים בני משפחה ומכרים יכולה גם לסייע לכם בעיצוב וחידוש הבית. ב- Facebook Market place תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים וכלי בית, חלקם יד שנייה מאנשים שזקוקים לשינוי, וחלקם חדשים לחלוטין, מאמנים מקומיים וחנויות קטנות.

לפני שאתם ניגשים לרכוש פריטים באמצעות הפייסבוק מרקט פלייס, חשוב לזכור כי המחירים לא כוללים הובלה וכי אין ערובה לאיכות המוצרים שתקבלו, כך שמומלץ להפעיל שיקול דעת ויתר זהירות.

 

אפשרות שנייה: טולמנ'ס דוט אונליין

לרשת הריהוט היוקרתית טולמנ'ס (Tollman’s) יש חברת בת שמתמחה במוצרים בקו צעיר ובמחירים משתלמים במיוחד בהשוואה לחברת האם. באתר של טולמנ'ס תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים יפהפיים, כלי אוכל, אביזרי נוי לבית, טקסטיל לבית, כלים לחדר הרחצה ולמטבח ועוד. כל זאת בעיצובים המרהיבים של חברת טולמנ'ס.

 

אפשרות שלישית: אסוס, עלי אקספרס ונקסט

אין ישראלי שלא רכש דבר מה בחנויות האינטרנטיות האלו, בהן ניתן להשיג הכול, החל ממוצרי חשמל, כלי עבודה, ביגוד הנעלה וכמובן, כלי בית ופריטי דקורציה במגוון סגנונות ואיכויות.

מרבית הפריטים בחנויות אלו מתאפיינים בתגי מחיר נמוכים במיוחד, אולם, אליה וקוץ בה שכן אין כל ערובה לאיכות המוצר שתקבלו. אם זאת, בשל המחירים הנמוכים ישראלים רבים מתפתים להמר ומדי פעם אכן יש מציאות.

 

אפשרות רביעית: חנות הבית של עידה

אם אתם מסרבים להתפשר על האיכות והעיצוב ועדיין לא רוצים לשלם מחיר גבוה ללא צורך, החנות הבאה היא בדיוק בשבילכם. בבית של עידה תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים מעוצבים לשדרוג הבית לצד רהיטים איכותיים בשלל עיצובים מוקפדים ובאיכות מעולה.

כיוון שהאתר הוקם למעשה על ידי שתי מעצבות פנים, בעת קנייה בבית של עידה, קשה מאוד לטעות, היכנסו לאתר הבית של עידה בקישור הבא: store.ida-home.co.il, על מנת להתרשם ממגוון המוצרים הרחב.

 

אפשרות חמישית: האתר של הענקית השבדית איקאה

האתר של איקאה יכול לחסוך לכם זמן רב, שכן הרשת השבדית ידועה בחנויות הענק שלה המשתרעות על פני שטחים נרחבים. אומנם באתר של איקאה לא בהכרח תוכלו לרכוש פריטים אונליין, אך תוכלו להתעדכן במלאי הקיים בסניפים השונים, לקבל את כל המידע הנדרש לגבי מידות והרכבה ואף לברר את נקודת האיסוף הרלבנטית בחנות. כל אלו יסייעו לכם לחסוך שמו רב ויהפכו את הקנייה שלכם למהירה וממוקדת.

אז עתה שיש לכם מידע אודות חנויות עיצוב מעולות, תוכלו לעצב את הבית שלכם בזמן שיא, ולהנות מסביבה ביתית מושלמת התפורה במדויק לצרכים שלכם ושל משפחתכם.

 

דף מכירות

באותו נושא