חיפוש

4 טיפים להעברת ציוד בטוחה

מי מאיתנו לא חווה את החוויה המפוקפקת של מעבר דירה? גם אם הדירה שאליה מתכננים לעבור היא גדולה ומרווחת יותר מהדירה הקודמת, עדיין חווית המעבר עצמה עלולה להיות מלחיצה ומתישה. אחת הדאגות העיקריות במעבר דירה היא שכל תכולת הבית תעבור ליעדה החדש בבטחה – איך תוכלו לוודא שזה אכן יהיה המצב?

 

אריזת החפצים בצורה מוקפדת ובטיחותית

הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם למעבר דירה בטוח, הוא קודם כל דרך האריזה. צריך להשקיע מחשבה רבה במלאכת האריזה, ולא לארוז חפצים בצורה רנדומלית.

מומלץ לארוז חפצים שבירים בנפרד משאר החפצים, ולעטוף אותם בנייר עוטף שיגן עליהם מפני שבירה ("נייר פצפצים"). בנוסף, מומלץ לסמן את הארגזים כשבירים, כך שהמוביל ידע שהוא נדרש להקפיד יותר מהרגיל על שלמות תוכן הארגז.

 

הובלה מיוחדת לחפצים 'בעייתיים'

ישנם בתים בהם יש חפצים כבדים שאינם ניתנים לפירוק בעת מעבר דירה – כמו פסנתר, כספת או מקרר (שנמצא בכל בית). על מנת להקל על המעבר, ניתן לבצע את ההובלה של חפצים אלו בצורה קצת ייחודית – למשל בהובלה נפרדת משאר חפצי הבית. ייתכן שפריטים אלו ידרשו גם שימוש בשירותי מנוף.

 

פוליסת ביטוח על תכולת הדירה או על חפצים ספציפיים

אחרי שסיימת לתכנן את ההגנה הפיזית על חפציכם, תוכלו לקחת בחשבון שקיימת אופציה גם להגנה חוזית על החפצים – באמצעות רכישת ביטוח ייעודי.

חברות הביטוח מציעות מספר אופציות לביטוח בעת מעבר דירה – ביטוח על העברת סוחרה (שמבטחת את כל תכולת הבית שלכם בעת המעבר מיעד אחד ליעד אחר), ביטוח לחפציכם בעת הטעינה והפריקה מהמשאית (שעל פי רוב אלו הם המצבים בהם עלול להתרחש נזק לחפצים), ביטוח למקרה שיש צורך בשירותי מנוף (על מנת להוריד ולהעלות לביתכם חפצים, במקרה שהבית גבוה או שברשותכם חפצים כבדים) ועוד.

 

בחירה בחברת הובלות מקצועית ואמינה

אחת הדרכים לוודא שהחפצים שלכם יטופלו בזהירות ובדאגה, היא לבצע סקר שוק קטן של כל חברות ההובלה שעשויות להיות רלוונטיות לאזור ולצרכים שלכם – ולבחור בזו שיכולה לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

כחלק מסקר השוק, מומלץ לבצע חיפוש אינטרנטי על החברות שנראות לכם מתאימות – ולחפש עליהן חוות דעת והמלצות מלקוחות קודמים שנעזרו בשירותיהן. המטרה היא למצוא את החברה בה יש איזון בין ותק וניסיון רב בהובלות, לבין התייחסות מצד החברה לכל הובלה כאל ההובלה הראשונה – הקפדה על בטיחות המוצרים בעת המעבר, התעסקות עדינה במוצרים שבירים וסידור נכון של החפצים בתוך המשאית.

על מנת לקבל מידע נוסף בנושא הובלות, ולחפש את ההובלה שלה אתם זקוקים, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://sopick.co.il. מהאתר אף תוכלו להזמין אליכם הביתה מוביל מיומן ואמין, שידאג להוביל את החפצים שלכם למקום משכנם החדש בצורה הבטיחותית והמקצועית ביותר!

 

משאית הובלה ירוקה

באותו נושא