חיפוש

3 יתרונות בהכנת גלידה ביתית

גלידה ביתית נשמע כמו התעסקות אבל תופתעו לדעת כמה הגלידה פשוטה להכנה ולטעם הנפלא שיש לגלידה שמכינים בבית לעומת גלידה שאוכלים בחוץ או קונים בסופר!

גלידה ביתית היא אחד מהקינוחים הפשוטים ביותר להכנה ולאחד המאכלים הנהדרים להחזיק בבית בעיקר בימי הקיץ החמים. ההכנה של גלידה ביתית לא רק קלה ומהירה היא גם בריאה ומיוחדת .

למה כדאי להכין גלידה ביתית ? כמה סיבות שאפילו לא חשבתם עליהן.

 

בריאות 

אמנם זה נשמע אבסורדי אבל הכנת גלידה ביתית בצורה נכונה יכולה להיות בריאה במיוחד. זה לא אומר שהגלידה צריכה להיות ללא סוכר כלל או ללא שומנים , כל מה שצריך זה איזון!

בגלידות שקונים בסופר או בגלידריה יש לרוב אחד או כמה חומרים מזיקים לבריאות. אלו יכולים להיות חומרי הטעם והריח או צבעי המאכל שמזיקים לבריאות השיניים ונמצאים ברוב הגלידות שתקנו בסופר או בקיוסק, בנוסף בגלידות שנמצאות בסופרים בדרך כלל יש חומרים משמרים ומייצבים על מנת לשמור על צורת הגלידה והטעמים בה. חומרים אלו רעים מאוד לבריאות ומומלץ במיוחד לא לאכול מאכלים המרוססים בחומרים משמרים או מייצבים. גם בגלידריות בדרך כלל הגלידות מוכנות במסות גדולות ולפעמים יש בהם כמויות גדולות של צבעי מאכל או חוסר איזון בין סוכרים לשומנים בגלידה, מה שהופך את רוב הגלידות לכל כך משמינות.

בהכנת גלידה ביתית אפשר להחליט מה נכנס פנימה ומה לא, הגלידה לא תהיה עם חומרים משמרים וניתן לעשות את האיזונים הנכונים בין סוכרים ושומנים ובכך להפוך את הגלידה שלכם לא רק לטעימה אלא גם לבריאה יותר!

 

זו הגלידה שלי !

בגלידה ביתית בניגוד לקניית גלידה בחוץ אתם אלו שקובעים, לא רק על הטעם והתוספות אלא על כל מה שייכנס לתוך הגלידה שלכם. כמות הסוכר נשלטת, ואם תרצו ניתן להכין גם סורבה ללא מוצרי חלב . השליטה בגלידה ומה שבתוכה יכולה לתרום לבריאות ולהתאמה האישית, הרי זו הגלידה שלכם! תוכלו להכין את הגלידה שאתם הכי רוצים ואוהבים, תוכלו להתנסות בטעמים ומתכונים חדשים וכן גם ליהנות מטעמים טריים שמפתיעים כל פעם מחדש. כשאתם מכינים את הגלידה ולא תלויים במה שיש היום בסופר או בגלידרייה החוויה הופכת למיוחדת כפליים, בין אם אתם מארחים והכנתם קינוח של גלידה ביתית או אם שמתם את החומרים במכונה עם הילדים לפני שהלכתם לים וחזרתם לגלידה צוננת ומשמחת, גלידה ביתית היא ללא ספק חוויה נהדרת.

 

 

כי זה כיף (וגם קל)

גלידה ביתית היא אחד הקינוחים הכי פשוטים להכנה, רק לערבב את החומרים ולהכניס למכונה ויש לכם גלידה נפלאה! אפשר להפוך את הכנת הגלידה לפעילות משפחתית או זוגית משותפת ומהנה מה שמשדרג את החוויה .

גלידה היא מתענוגות החיים וגלידה ביתית הופכת קיץ כיף למושלם!

 

אכילת גלידה

באותו נושא