חיפוש

הקונטיינר מחכה – כל מה שנשאר זה לעלות את הציוד למעלה

האפשרות לפרק קונטיינר עמוס ולהעלות את הסחורה בקלות היא דבר שבשנים עברו חרקו שיניים עבורו. בטכנולוגיה העכשווית הכל נעשה מהר ובבטחה – המאמר יפרט כיצד

 

שימוש בקונטיינר

קונטיינר או בעברית מכולה היא תיבה גדולה באמצעותה מעבירים סחורה, ריהוט או משאות כבדים אחרים. כל מי שמתעסק בייבוא וייצוא מכיר את הקונטיינר ועושה בו שימוש להעברת סחורה מנמל לנמל, באמצעות אוניות משא, מטוסי תובלה, משאיות או רכבות משא. מכיוון שהקונטיינר עשוי ממתכת הוא מספיק חזק כדי לשאת את הסחורה מבלי שייגרם לה נזק. כאשר מעבירים אותו ממקום למקום אין צורך לפרוק את הסחורה על מנת להעמיס אותה על כלי תחבורה כזה או אחר. כיום ניתן בקלות להרים את הקונטיינר באמצעות מנוף או במת הרמה וכך להעמיס מכולות רבות אחת על השנייה בקלות. באתר https://www.lifter.co.il/ציודהרמהושינוע/ ניתן למצוא אינפורמציה על במות הרמה ושינוע.

 

העלאת הציוד ליעד

בהנחה שהקונטיינר שלכם הגיע ונושא סחורה כבדה, הדרך היעילה ביותר להעלות אותו לדירתכם או למשרד היא באמצעות במת הרמה. לא רק שזוהי טכנולוגיה המסייעת להרים את הקונטיינרים לתחבורה ימית או אווירית, גם ליעד שלכם תוכלו לשנע את הסחורה בקלות. היתרון הראשון הטמון בכך הוא היכולת לנהל את הזמן שלכם. אין צורך להעמיס הכל במעלית ולחכות שתתפנה מאנשים, להעלות ולרדת מספר פעמים ולהעביר את הציוד באופן ידני. בפעם אחת מעמיסים את כל הציוד על במת הרמה ומכניסים את הציוד מבחוץ. היתרון השני הוא המשקל. לא משנה כמה שוקל הציוד שלכם, במת הרמה צריכה להיות מותאמת למשקל שלו ולהרים אותו בקלות. גם מבחינת הגובה יש לבחור את במת ההרמה שעונה לצרכים שלכם. בנוסף, מכיוון שהיא מופעלת באמצעות זרוע טלסקופית תוכלו לכוון את הבמה גם למקומות צרים בלי בעיה.

 

הכי חשובה היא הבטיחות

קיבלתם סחורה רגישה ושבירה? היו בטוחים שבאמצעות במת ההרמה היא לא תינזק ותגיע ליעד בזהירות רבה. גם אנשים שאותם משנעים על במת ההרמה יכולים לעמוד בבטחה ולהעביר את הציוד לתוך המבנה. מדובר על מכשיר יציב וחזק שיכול להרים לגובה ציוד כבד ואנשים בצורה הטובה ביותר. מה שחשוב הוא לבחור בחברה מובילה שבמות ההרמה שלה מתוחזקות ועוברות ביקורות תקופתיות. אין סיבה שחברה מקצועית ומנוסה לא תתחזק את הציוד שלה. ביחד עם זאת, חשוב לוודא שיש לה אישורי בטיחות של מכון התקנים ושהיא עובדת עם כל הביטוחים הדרושים. כמו שאתם דואגים שהמכולה שלכם תהיה תקנית וסומכים על בעלי המקצוע כאשר הציוד מובל מנמל לנמל, כך גם צריך לנהוג כאשר נעזרים בבמות הרמה. ציוד יקר שמושקע בו לא מעט כסף וקונטיינר שעלה גם הוא די הרבה הם סיבה טובה לכך שתדאגו להרים את הציוד שלכם בצורה יעילה ובטוחה.

שימוש בקונטיינר

באותו נושא