חיפוש

איך לעצב את חדר הארונות לפי הטעם שלכם?

הגיע הרגע המושלם והחלטתם לעצב עבורכם חדר ארונות. יש מקום לבנייתו? מושלם. הגיע הזמן לעצב אותו, להכניס לתוכו את כל מה שאתם רוצים שיהיה מסודר ולהתחיל ליהנות משימוש בו. אך לפני כן, יש לא מעט להשקיע בתכנון, עיצוב וגם בתקציב. אז איך לעצב את חדר הארונות לפי הטעם שלכם? במאמר זה נסביר. 

 

משמעותו של חדר ארונות

ארון הוא מאחסן חלקי של החפצים שלנו, אך חדר ארונות הוא חדר ייעודי לאחסון חפצים. הוא אמור ליצור לנו סדר וארגון בפריטים ומרכז את כל אזורי האחסון בבית לחדר אחד. יש לנצל את הפוטנציאל המלא שלו, וגם לעצב אותו לפי הטעם שלנו. אוליווד רהיטים היא המקום למצוא רהיטים לעיצוב חדר הארונות המושלם עבורכם. אל תשכחו שצריך להשקיע זמן בתכנון נכון לחדר ארונות, על מנת לא לטעות בדרך כזו שתהפוך את החלום הנהדר שלנו לסיוט שקשה לנקות ולתחזק.

 

מה יהיה בחדר ארונות?

אתן יותר נשים של נעליים או שאתם יותר גברים של בגדים? חדר הארונות שלכם אמור למלא עבורכם פונקציה. במידה והארון הוא לא רק לאחסון בלבד, אלא גם חדר הלבשה, זכרו כי יש לתכנון מקום למראה ואולי שולחן איפור. לצד השולחן איפור תרצו במידה מה גם כסא או ספסל נחמד ותאורה מתאימה.

האם בחדר ארונות יהיו רק פרטי לבוש, או גם הנעלה, טיפוח ואחסון? במידה ואתם זקוקים לחדר ארונות על מנת לאחסון ציוד נוסף כמו מכשירי חשמל, נעליים, אקססוריז וכן הלאה, זכרו שיש לתכנן את הארונות, המדפים והתאים בהתאם. במידה ויש לכם חפצים נוספים מלבד בגדים, תכננו גם אזור אחסון אחר לחפצים הללו.

 

מי ישתמש בארון?

האם הארון הוא עבור אדם אחר, זוג או משפחה שלמה? כשהארון מעוצב עבור אדם אחר, כך גם החלל שלו יהיה בהתאם. כלומר, הארון אינו צריך עוד תאים מיוחדים לאנשים אחרים. המדפים יהיו אך ורק עבור אדם אחר. במידה ומדובר בזוג, יש לתכנן את הארונות והמדפים בהתאם לשניכם.

כלומר, שני חללים מופרדים או חלל אחד גדול המתאים לשני הצדדים. כמו כן, במידה ומשפחה שלמה הולכת להשתמש בארון, כלומר זוג הורים ומספר ילדים, ההמלצה היא לחלק את הארון לאזורים לכל אדם ולא לחלל אחד גדול. נסו להתאים מדפים מסוימים לילדים ומדפים מסוימים להורים ולא לערבב את החפצים שלכם.

 

חלוקה נכונה של חדר ארונות

חלוקה פנימית של חדר ארונות היא חשובה. דבר זה יאפשר לכם נוחות שימוש וניצול מירבי של החלל. בדקו איזה פרטי לבוש משמשים אתכם יותר, האם אתם זקוקים ליותר תאי תחתונים או גרביים למשל? האם אזור החולצות יהיה יותר רחב מאזור המכנסיים או החליפות? תכנונים אלו יעזרו לכם להשתמש בארון בנוחות המתאימה עבורכם במיוחד.

לעצב את הארון

באותו נושא