חיפוש

מה ההבדל בין קוסם למבוגרים לקוסם לילדים?

כמעט לכל אחד מאיתנו יש חווית ילדות בה הוא מגיע ליום ההולדת של אחד מחברי הכיתה. עם הפיתות והחומוס, המוזיקה וההורים הנרגשים, אחת האטרקציות הנפוצות לילדים הן הקוסם – שמרתק את הילדים ומכניס בהם תקווה שכמו שהם חשבו, באמת קיימים קסמים.

יחד עם ההצלחה המסחררת של הקוסמים בתחום הילדים, ישנו תחום בהם עולם הקוסמים מצליח לא פחות – המבוגרים. אז מתי מתאים להזמין קוסם לילדים או למבוגרים ומה ההבדל בין השניים – ריכזנו עבורכם את כל התשובות במאמר הבא.

 

מופע קוסם לילדים ולמבוגרים – לא רק מוציא זר מהכובע

אפשר להודות בכך שהמחשבה הראשונה שעולה לרובנו בראש כשנאמרת המילה קוסם היא על ילדים. עם זאת, מופע קוסם למבוגרים הוא לא רק מעניין וייחודי, אלא אטרקציה מובילה ומושלמת לאירועים מסוגים שונים, אפילו אירועים עסקיים.

 

קוסם לילדים מתאים לכל אירוע

מופע קוסם לילדים הוא המופע המושלם לכל חגיגה. החל מימי הולדת, אירועי פתיחת שנה או חגיגות סוף שנה, מופע קוסם מהווה אטרקציה מרכזית לאירוע ונותן להורים את השקט שהאטרקציה לילדיהם מעניינת, מצחיקה ויותר מהכל – מתאימה להם. קוסם לילדים לרוב לא נדרש ביכולות גבוהות הנוגעות לקסמים, אלא לעבודה מול קהל ילדים, להתאמת מופע, עניין קהל היעד ויכולות רבות וטובות אחרות. לרוב, הקסמים אשר יבוצעו במופעי ילדים יהיו טריקים הנוגעים לזריזות ידיים.

 

קוסם למבוגרים מופע מרתק ומקורי

אחד המופעים העולים כיום ואטרקציה מצליחה בסוגי אירועים שונים הוא הקוסם. קוסם במיוחד למבוגרים בקיא בעולם הקסמים השונים וברבדים שונים של המחשבה והמוח האנושי – קסמים הנוגעים לזריזות ידיים, אך גם הבנה עמוקה של המחשבה, חשיפת סודות ומחשבות ישנות, עיסוק בחפצים דוממים ועוד קסמים רבים.

מופע קוסם המותאם למבוגרים הוא מרתק. הקסמים נוגעים לכל משתתף ואף מעלים משתתפים רבים מהקהל להיות חלק אקטיבי מהמופע. יחד עם העובדה כי המופע מרתק, מפתיע, וחושף את המשתתפים לעולם הקסמים, המופע עצמו משולב עם קטעי בידור והומור, כך שהאווירה אשר נוצרת בו היא קלילה, מצחיקה ומשוחררת.

 

לאיזה אירועים מתאים קוסם למבוגרים?

כאמור, מופע קוסם למבוגרים הוא מיוחד ומקורי. אחד היתרונות הגדולים הטמונים בו הוא יכולת הקוסם להתאים חלקים גדולים מהמופע לפי הצורך וסוג האירוע. על כן, ישנם שני סוגי אירועים עיקריים אליהם מתאים במיוחד להזמין מופע קוסם:

אירועים פרטיים אירועים עסקיים
ימי הולדת – מופע קוסם יתאים באופן המושלם ליום הולדת. הקוסם ישתף את כלת או חתן השמחה באופן אקטיבי לאורך כל המופע כנסים, אירועי פתיחת שנה או כנסי סיכום שנה קוסם הופך את האירוע מעסקי לחלוטין למבדר וקליל, והעובדים מרגישים את ההשקעה בהם וברווחתם
ציון אירועים שבת חתן/ כלה, מסיבת רווקות, בכל אלו מופע קוסם ירים לאווירה וישמח את כל המשתתפים

 

 

כובע של קוסם

 

באותו נושא