חיפוש

מה ההבדל בין ויאגרה לסיאליס?

ויאגרה וסיאליס הן שתיים מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בהפרעות זיקפה. שתי התרופות ידועות ביכולתן לשפר את יכולתו של להעמיד (תאתי משמע) זקפה מרשימה, קשה וממושכת. אבל למרות הדמיון ביניהם, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין ויאגרה לסיאליס שחשוב להבין.

 

חומר פעיל שונה

ההבדל הראשון בין ויאגרה לסיאליס הוא החומר הפעיל. ויאגרה מכילה סילדנפיל ציטראט כמרכיב הפעיל שלה, בעוד סיאליס מכילה טדלפיל. סילדנפיל וטדלפיל הן שתיהן תרופות המשמשות לטיפול בהפרעות זקפה. עם זאת, לטדלפיל יש אפקט השפעה ארוך יותר מאשר לסילדנפיל, כלומר הוא נמשך זמן רב יותר בגוף.

 

מה זה אומר?

בשורה התחתונה טדלפיל יכול להימשך עד 36 שעות, בעוד שסילדנפיל יכול להימשך עד 4-6 שעות.  המשמעות היא שסיאליס עשויה להתאים יותר לגברים שרוצים להיות מסוגלים להגיע לזקפה לאורך היום, בעוד שויאגרה עשויה להתאים יותר לגברים שמחפשים השפעה מיידית יותר.

 

בואו נדבר מיליגרמים

ההבדל השני בין ויאגרה לסיאליס הוא המינון. ויאגרה זמינה בטבליות של 25, 50 ו-100 מיליגרם (מ"ג), בעוד שסיאליס זמינה בטבליות של 2.5, 5, 10 ו-20 מ"ג. המינון הנמוך של סיאליס מועיל לגברים המחפשים ליטול את התרופה על בסיס יומי, בעוד המינון הגבוה יותר של ויאגרה מתאים יותר לגברים הזקוקים להשפעה מיידית.

 

מי יעילה יותר?

כשזה מגיע ליעילות, ויאגרה נחשבת בדרך כלל ליעילה יותר מסיאליס. הסיבה לכך היא שוויאגרה היא תרופה מהירה שנספגת במהירות ומתחילה להשפיע תוך כ-30 דקות. לסיאליס, לעומת זאת, יש כניסה איטית יותר לפעולה מה שעשוי לקחת שעה או יותר עד שהיא מתחילה לעבוד. הזכרנו קודם את משך הזמן שכל אחת מהן משפיעה לכן התשובה לשאלה מי משפיעה יותר תלויה מאד באדם, ברצון והמטרה שלו מנטילת התרופה.

 

תופעות לוואי

כשמדובר בתופעות לוואי, ויאגרה נחשבת בדרך כלל כבעלת פחות תופעות לוואי מאשר סיאליס. ויאגרה עלולה לגרום לתופעות לוואי זמניות כגון כאבי ראש, סומק וסחרחורת אך תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל לאחר מספר שעות. סיאליס, לעומת זאת, עלולה לגרום לתופעות לוואי מעט קשות יותר כגון דופק לא סדיר, כאבים בחזה ושינויים בראייה.

 

עלות וזמינות

ההבדל השלישי בין ויאגרה לסיאליס הוא העלות. ויאגרה זמינה גם בשלל צורות גנריות ובדרך כלל היא זולה יותר מסיאליס. חשוב לציין שגם ויאגרה וגם סיאליס דורשות מרשם רופא. אלא אם כן רוכשים ויאגרה גנרית. בנוסף, אין ליטול ויאגרה וסיאליס יחד, מכיוון שהדבר עלול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה וסיאליס הן שתיהן תרופות יעילות ופופולריות מאד לטיפול בבעיוצ זקפה. עם זאת, יש להן כמה הבדלים חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזו תרופה מתאימה יותר. זכרו שתמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים כל תרופה חדשה, וזאת על מנת לדון בסיכונים וביתרונות הפוטנציאליים.

ויאגרה

באותו נושא