חיפוש

מה חשוב לקחת בחשבון כשקונים מדרסים בהתאמה אישית

אתם מתכננים לקנות מדרסים בהתאמה אישית?  מדובר בהחלטה נבונה. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים טרם הקנייה.  נתחיל רגע בדימוי למצב שאתם כנראה נתקלים בו לעיתים קרובות, במהלך יום קניות בקניון או בחנויות רחוב. רבים מאיתנו ניגשים לחנות ובוחרים מהקולב את הבגד שהכי אהבנו ובחרנו להתחדש בו.

אנחנו מתארים לעצמנו, שאתם לא אוספים את הבגד והולכים מיד לקופה (ואם כן, אתם יצורים מיוחדים), אלא ניגשים לתא המדידה ומודדים את הבגד שבחרתם. סביר להניח שטרם כניסתכם לתא המדידה גם העפתם מבט על התווית שבצמוד לבגד וראיתם את מחירו והגעתם להחלטה שאתם מסוגלים לעמוד בהוצאה זו בקנייה הנוכחית.

לאחר שמדדתם את הבגד, ראיתם אם הוא מתאים לכם, הרי לפעמים הוא אינו מתאים ואנחנו מוצאים את עצמנו מניחים אותו על הדלפק ועוזבים את החנות. במידה והבגד מתאים, ניגשתם אל הקופה ושילמתם עבורו.
כל הסיפור הזה מגיע בשביל להביא למודעות נושא מאוד חשוב. גם כאשר קונים מדרסים – צריך לעבור את התהליך הזה.

לעיתים ישנם לקוחות שמגיעים לקנות בשביל לקנות מדרס בהתאמה אישית והם רק מחכים לאסוף את המדרס מהקופה וללכת, מבלי למדוד ומבלי לבדוק מה המחיר, העיקר לסיים עם הקנייה. חשוב שתדעו שבקנייה של מדרסים בהתאמה אישית עליכם לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים מאוד, להלן פרמטרים אלו:

 

חומר

כשאתם קונים מדרסים, חשוב לבדוק מהו החומר מהם הם עשויים. ישנו מגוון רחב של חומרים בעלי טווח מחירים שונה. לכל חומר יש איכות שונה והוא מותאם למצבים שונים. כך שאם הגעתם לחנות ואספתם מדרס מדף בגלל שמיהרתם או מכל סיבה אחרת, דעו שייתכן שהוא עשוי מחומר שאינו מתאים לבעיה ממנה אתם סובלים.

סביר להניח כי תצטרכו לחזור אל החנות בסופו של דבר, להשקיע את הזמן המתאים לקנייה של המדרסים ולבחון יחד עם המוכר מהו החומר שמותאם לבעיה בעקבותיה אתם זקוקים למדרסים.

 

מחיר

במצבים רבים אנחנו בודקים מהו המחיר של המוצר לפני הקנייה. גם בקנייה של מדרסים חשוב לבדוק את העלות. כשמדובר במדרס בהתאמה אישית, המוכר יציב מולכם רשימה שמפרטת מהן תכונות המדרס, מהם החומרים ממנו הוא עשוי ולפי פרטים אלו, ייקבע המחיר. חשוב לציין שלעיתים מדרסים יכולים להיות הוצאה, אך זו הוצאה הכרחית לבריאותכם.

 

התאמה מקסימלית

חשוב לבדוק שהמדרס מתאים לכם בדיוק ומקל על הכאבים במידה ויש כאלה. חשוב להגיע לחנות עם הנעליים שאותם אתם נועלים באופן יום יומי כדי לבדוק שהמדרסים יושבים בהם טוב ובנוחות. במידה ואתם נועלים מספר זוגות באופן קבוע, הביאו כמה מהם אתכם.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, ניתן לקרוא באתר https://insole-midrasim.co.il/ מידע נוסף שחשוב לדעת טרם קנייה של מדרסים בהתאמה אישית.

מה חשוב לקחת בחשבון כשקונים מדרסים בהתאמה אישית

באותו נושא