חיפוש

מה יותר משתלם – חבילת טלויזיה פרטית או עסקית?

מחפשים חבילת טלוויזיה לעסק שלכם? אתם לא לבד! התחילו מלהבין האם יותר משתלכם לכם חבילה עסקית או דווקא פרטית.

 

טלוויזיה כבר מזמן הפכה לפריט חובה בכל בית ואנשים מבלים שעות רבות מולה, לפעמים גם בלי סיבה של ממש. דומה לכך, גם עסקים רבים מרגישים צורך (אמתי או בדיוני) להתקין בעסק שלהם טלוויזיה ולשלם עליה מתוך ההכנסות של העסק מתוך אמונה כי היא תשפר את איכות העסק ובהתאם גם את ההכנסות שלו. הנה כמה דוגמאות לשימוש בטלוויזיה בעסקים.

  1. מספרות וסלוני יופי – משמשות עבור העברת הזמן ללקוחות אשר מגיעים לטיפול ממושך אשר גם יכול להיות משמעם.
  2. בתי קפה ובארים – לעיתים מתבצעות הקרנות מיוחדות או אפילו באופן שגרתי של ערוצים ברוח הבר כמו ערוצי ספורט.
  3. מרפאות ומקומות עם המתנה – עוד עסק אשר תוכלו למצוא בו טלוויזיות בכמות גבוהה הוא מרפאות או מקומות אחרים אשר מקבלים קהל עם המתנה יחסית ארוכה, הטלוויזיה משמשת להעביר את הזמן.

 

טלוויזיה עסקית לעסק

כנראה שחברות הסלולר הבינו את הפוטנציאל הגלום בטלוויזיות עבור עסקים, ואולי גם באמת בשביל להקל, כך שרבות מהן השיקו חבילות מיוחדות עבור עסקים אשר גם נקראות ככה. בחבילות הללו שואפים להתאים את שירות הטלוויזיה לגודל ולסוג העסק שלכם לדוגמא שוני בין ערוצי ספורט לערוצי טיפוח ואופנה.

 

חבילה עסקית – לא רק טלוויזיה

בהקשר לשאלה האם כדאי לבחור בחבילה עסקית אל מול חבילה פרטית, חשוב שתכירו כי החבילות העסקיות לרוב לא מציעות רק את הטלוויזיה עצמה, אלא דבירם נוספים כמו אבטחה מתוגברת, אשר מותאמים לעסק ולא ניתנים, או לפחות לא כלולים, בחבילה פרטית שתרכשו לעסק שלכם. כך בעצם תפסידו הרחבה של החבילה שיכולה כן לעזור לכם.

 

השוואת מחירים בהתאם לצורך

על מנת להבין אם משתלם לכם לבחור בחבילה עסקית מעוד סיבות מעבר להיות החבילה מורחבת עבור עסקים ומותאמת, תוכלו להיעזר באתר סמארט קאט השוואת מחירים אשר ייתן לכם מידע מדויק אודות מחירים של חבילות מסוימות. כלומר, באם אתם עדיין עסק מתחיל, הגיוני שעוד לא תרצו להוציא הרבה כסף על טלוויזיה, גם אם זאת חבילה עסקית, ולכן כדאי קודם כל להשוות מחירים ולהבין מה באמת מתאים או עומד ביכולות שלכם.

ההחלטה לקנות טלוויזיה לעסק שלכם היא שלב ראשון בדרך לקבלת הטלוויזיה והתקנתה. כעת נותר לכם גם להבין האם כדאי במצב שלכם לקנות אותה בחבילה עסקית או דווקא בחבילה פרטית.

זכרו כי החבילה העסקית כוללת עוד הרחבות אשר לא בהכרח כלולות בחבילה הפרטית ומותאמות לעסק שלכם, אך גם יכול להיות כי היא תהיה יקרה יותר בהתאם. על מנת להכריע בדבר דילמה זאת, מומלץ להיכנס להשוואות באינטרנט ולהבין מה בדיוק מתאים לכם.

 

טלויזיה במשרד מודרני

באותו נושא