חיפוש

מה יותר נח לעבוד מהבית או מהמשרד? יצאנו למשאל קצר 

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר העובדים שנשארים בבית במהלך השבוע, כדי לעבוד מרחוק. עובדה זו התגלתה לרבים מאתנו כבר בשנת 2020 ששינתה את אורח החיים של כולנו וגרמה לרבים להיות ספונים בביתם. התופעה הנרחבת מרתקת אותנו כבר זמן מה.

לכן, החלטנו לצאת ולבדוק מה יותר נוח – לעבוד מהבית או לעבוד מהמשרד? הישארו אתנו ותגלו מה המסקנה שאליה הגענו בעקבות משאל קצר שערכנו בנושא.

 

אז מה עדיף מבין השניים?

שוחחנו עם 250 עובדים כדי להגיע למסקנה בנושא. ראוי לציין כי כולם עובדים מהבית ומהמשרד. יש מי שעובדים יותר ימים בבית, בעוד אחרים עובדים יותר במשרד. מרביתם אמרו לנו כי הם מעדיפים לעבוד מהבית. אם תרצו לקבל את הנתונים המדויקים, נאמר כי 196 עובדים הציגו את טענה זו ואף הוסיפו את הסיבות שגורמות להם לרצות לעבוד מהבית. בשורות הבאות נציג בפניכם את הסיבות הנפוצות ביותר.

עבודה מהמשרד

הסיבה ה – 1 שגורמת לעובדים רבים לעבוד מהבית: נוח יותר לעבוד עם המחשב האישי

מי שעובדים במשרד, צריכים לא פעם לעבוד עם המחשב הנייח שנמצא בעמדה שלהם. לדברי אותם עובדים, השימוש במחשב זה אינו נוח מהסיבות הבאות:

  • המצלמה של המחשב לא איכותית מספיק (ואינה מתאימה לפגישות בזום)
  • המחשב לא ניתן להזזה ממקום למקום
  • מערכת ההפעלה של המחשב מיושנת

רבים בחרו להישאר בבית ולהשתמש במחשב האישי. שכן מותקנת עליו מצלמת האינטרנט לזום שמאפשרת להם להצטלם באיכות גבוהה.

 

הסיבה ה – 2 שגורמת לעובדים רבים לעבוד מהבית: לא צריך לעמוד בפקקים

מרבית העובדים ציינו בפנינו כי הם מבזבזים זמן רב בדרכים. לדבריהם, בשעות שבהם הם יוצאים וחוזרים מהמשרד, יש עומסי תנועה חריגים שגורמים להם להגיע אל הבית לאחר שעה לפחות. בימים שהם עובדים מהבית, הם לא צריכים להוציא את הרכב מהחניה ולעמוד על הכביש בזמן שהם רוצים כבר להגיע הביתה ולהניח רגליים על ההדום בסלון.

עובדים עובדים

הסיבה ה – 3 שגורמת לעובדים רבים לעבוד מהבית: לא צריך להתלבש באופן רשמי

הסיבה הנפוצה ביותר שהגיעה אל המקום השלישי נוגעת לקוד הלבוש של המשרד. מסתבר שבמשרדים רבים יש קוד לבוש שמצריך מהעובדים להגיע בחליפה מחויטת, נעליים סגורות ולעיתים אף עניבה. עבודה מהבית אינה מצריכה את כל אלה, כך שנחסך לעובד זמן רב

 

לסיום: העובדים הכריעו – עבודה מהבית היא הנוחה ביותר

בשלב זה אתם יודעים שהתשובה לשאלה שהוצגה בתחילת המדריך היא חד משמעית. נוח יותר לעבוד מהבית ולא מהמשרד. שכן, בתור התחלה הדבר מאפשר להשתמש במחשב האישי והמוכר. אם לא די בכך, העובדים יכולים גם לפתוח את היום ברוגע, מבלי לעמוד זמן רב בכבישים ומבלי להחליף לבגדים רשמיים שעשויים להיות לא נוחים ומסורבלים.

עבודה מהמשרד

באותו נושא