חיפוש

מה כדאי לבדוק על אמן חושים לפני ששוכרים את שירותיו?

מופע של אמן חושים מוסיף רבות לכל סוג אירוע. בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר העולה בדעתכם, מופע מיוחד, שונה ומלא בקסם יגרום למשתתפים להישאר פעורי פה ולאירוע שלכם להפוך לבלתי נשכח. עם זאת, כדי לוודא שאמן החושים שהזמנתם לאירוע אכן מקצועי ומנוסה, ויודע להתאים את המופע לאירוע שלכם, ישנם מספר דברים שכדאי לבדוק טרם הזמנתו. כדי לעזור לכם להזמין את אמן החושים הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם מספר דברים שכדאי לבדוק:

 

אמן חושים מקצועי ומתאים לכם

אמן חושים הוא כמו כל בעל מקצוע, אך מיוחד הרבה יותר. כדי לוודא שאמן החושים מתאים לכם בצורה המיטבית, מבין את האירוע בו הוא עומד להופיע ובעל הניסיון המתאים לו, כדאי שתבדקו כמה דברים לפני שאתם שוכרים את שירותיו.

 

בתור התחלה, מהו אמן חושים?

אמן חושים (נקרא גם מנטליסט או אמן על – חושי), להבדיל מקוסם, עוסק בקסמים הנוגעים למוח האנושי. הקסמים נוגעים למספר היבטים כמו טלפתיה, קריאת מחשבות והשפעה עליהן ואף קסמים שאין להם הסבר פסיכולוגי.

אמן חושים מתעסק בעומדים מולו, ובעזרת טכניקות שונות, יודע לבצע קסמים רבים – החל מקריאת מחשבות, העברת מסרים ואף עיסוק בחפצים (כיפוף והזזת חפצים קשיחים ללא מגע ועוד), אמן חושים, בעזרת המחשבה, תקשורת טלפתית וקצת קסם יודע לשבור את מוסכמות ההיגיון.

 

3 דברים שכדאי לברר על אמן חושים לפני ששוכרים את שירותיו

 

1. האם המופע מתאים לי?

מופע של אמן חושים טוב הוא דינמי, כך שיוכל להתאים כמעט לכל סוג אירוע. אמנם המופע עצמו מתאים פחות לילדים, אך לכל סוג אירוע למבוגרים ניתן להזמין מופע של אמן חושים, שירתק את הקהל ויהפוך את האירוע לבלתי נשכח. המופע מתאים לאירועים בהם קיים מרווח הזמן המתאים למופע, והמקום מאפשר זאת.

 

2. האם לאמן החושים יש את הניסיון המתאים?

אמן חושים מומלץ צובר ניסיון באירועים שונים ומותאמים. אירועי חברה, אירועים פרטיים או משפחתיים – בכל אירוע כזה נדרשת הבנה של האירוע והתאמת המופע אליו. רצוי לברר מול אמן החושים האם הוא קיים מופעים בסגנון, ואף אם קיימים צילומי וידאו מהם תוכלו להתרשם או המלצות שתוכלו לקבל.

 

3. האם אמן החושים מבין את האירוע ויידע להתאים את עצמו?

כפי שנאמר, מופע של אמן חושים הוא דינמי ויכול להיות מותאם לסוגי אירועים רבים. עם זאת, חשוב לוודא לפני שאתם מזמינים את שירותיו של אמן החושים בשיחה מקדימה שאתם באותו הראש. תיאום ציפיות הוא חשוב במיוחד כשאתם שואפים לאירוע המושלם, ולכן רצוי למסור לאמן החושים כמה שיותר פרטים מקדימים – על החוגגים, על המשתתפים ועל האירוע – שיוכל להתאים עצמו באופן הטוב ביותר.

 

אילוסטרציה של אמן חושים

באותו נושא