חיפוש

מה נשתנה השטיח הזה?

חג הפסח הוא ללא ספק המועד הכי מתאים להחליף את השטיחים שיש בבית, במשרד, בעסק או בחנות. אבל איך בוחרים את השטיחים המתאימים ומה ההבדל בין הדגמים? הנה המדריך המלאפסח מגיע מדי שנה ונותן לכולנו הזדמנות לרענן את המראה של חלל הפנים.

מלבד הבית שעובר סדרה של ניקיונות והכנות לפסח, יש גם את המשרד או חללי העבודה שגם הם צריכים להתחדש. בנוסף, כיום כבר ברור שאפילו לא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת להשיג שינוי של 180 מעלות בעיצוב ובאווירה – אלא רק להחליף את השטיח.

 

כל היתרונות של החלפת שטיח

הקולקציה המופיעה באתר כמו https://www.carpetim.co.il למשל מראה לנו עד כמה גדול מגוון השטיחים. את השטיחים ניתן להזמין בלחיצת כפתור עד פתח הבית, כדי לשנות דרמטית את המראה של חלל הפנים ועל הדרך להרוויח עוד כמה יתרונות: פתרון ריצוף נעים ומלטף, התאמה לסגנון עיצוב מודרני או כפרי בהתאם לדרישות ולטעם האישי וכמובן חיסכון בהוצאות.

 

איך בוחרים את השטיח המתאים?

התנאי היחיד שבו צריך לעמוד על מנת ליהנות מכל היתרונות של שטיחים מפנקים הוא לבחור אותם נכון. בשביל לבחור נכון שטיח מן הסוג הזה, מסתכלים למשל על המידות שלו ועל המפרט המלא המתואר על ידי היצרן. בין היתר, המפרט של כל שטיח יכול לעזור לנו לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר אותו, עד כמה הוא יהיה עמיד ומה כל זה אומר מבחינת הנחיות תחזוקה וניקיון.

 

מדוע קיימים פערי מחירים בין סוגים שונים של שטיחים?

בפסח הזה אפשר לרכוש שטיחים מעולים במחירים משתלמים. אם רוצים לעמוד במסגרת התקציב בלי להתפשר על איכות, ניתן לעשות את זה עם שטיחי שאגי קטנים או עם שטיחים גדולים מבד סינתטי. כמו כן, כדאי לשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים ולהשוות בין סוגי השטיחים גם לפי המחירים וגם לפי המלצות שיש עליהם.

 

המלצות של חברים ומשפחה – הדרך הכי טובה לבחור שטיחים

על טעם וריח קשה להתווכח, אבל זה לא אומר שעלינו לוותר לגמרי על האפשרות ללמוד מחוכמת ההמונים. אז קודם כל, אפשר להתייעץ עם אנשים שקרובים אלינו ובהם חברים ומשפחה. אם לא מכירים אישית אנשים שהחליפו את השטיחים לקראת פסח והיו מרוצים, ניתן גם להרחיב את החיפוש ולהיעזר באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. לבסוף, כל שנותר הוא לקבל המלצות מבעלי מקצוע.

 

שטיח כהשקעה משתלמת

השטיח מאוד בולט בחלל הפנים ויש לו נוכחות. בין אם רוצים להחליף את השטיחים רק באחד החדרים או בכל הבית, כדאי לזכור שמדובר על השקעה משתלמת: השטיח ממשיך איתנו גם לבתים הבאים והוא הופך לחלק מהמשפחה. במשרדים ובחללי עבודה, היתרון הוא רושם ראשוני מרשים וסביבה מפנקת לעובדים וללקוחות.

החלפת שטיח

באותו נושא