חיפוש

מופע קוסמות לקבלת פנים

מקובל לחשוב שמופע קסמים מתאים אך ורק כמופע במה מרכזי במהלך אירוע פרטי או עסקי אולם, ישנו ז'אנר מעט פחות מוכר, של מופעי קסמים, שמתאים במיוחד לקבלות פנים באירועים. מדובר בקסמי קלוז אפ שהינם מופעים קטנים המבוססים על טריקים קטנים שניתן לבצע גם מול אדם אחד בלבד והאמת, בכך הקסם שלהם. הרבה מאוד מפיקי אירועים עסקיים כבר הפנימו ונעזרו באמני חושים במהלך קבלות פנים, נראה שהגיע העת שגם באירועים פרטיים נראה את הקסם. 

 

קלוז אפ אחד

קסמי קלוז אפ הם קסמים קטנים שמתבצעים, על פי רוב, עם קלפים או חפצים אישיים קטנים. הקסם מתבצע באחד על אחד, כאשר האמן מגיע לאדם כלשהו, כאילו היה אחד האורחים ומתחיל לדבר איתו. בשלב מסוים שואל האמן שאלה ומתחיל להראות דבר מה. כפי שצוין קודם לכן הכלי המרכזי שמשרת את האמן בקסמי קלוז אפ הוא קלפים אולם, קיים קטע לא פחות ממדהים שבו אמן החושים מראה כיצד הוא מזיז משקפיים מבלי לגעת בהם כלל, המשקפיים קופצות לרגע באוויר ללא מגע יד אדם.

הקסם שבקטעי הקלוז אפ הוא העובדה שהדברים קורים מתחת לאף של הקהל. במופעים גדולים ניתן לשלב קסמי קלוז אפ על הבמה בתנאי שישנם שני מסכי הקרנה גדולים בשני צדי הבמה. לול הקוסם הדגול ידהים אתכם בקטעי קלוז אפ בכל קבלת פנים שתעשו.

 

קבלת פנים מהממת

דמיינו לעצמכם שהגעתם עם עוד ארבעה אנשים לאירוע, אתם נכנסים ומגיעים למתחם קבלת הפנים, בר משקאות עשיר מימינכם ודוכני נשנושים משמאלכם. לפתע ניגש אליכם גבר צעיר שאינכם מכירים ושואל אתכם כל מיני שאלות שקשורות לאירוע, לארגון שהזמין או למשפחה החוגגת. תוך כדי דיבור הוא מוציא חבילת קלפים ומתחיל קטע מדליק שבו אחד מכם מתבקש לשתף פעולה.

ברוב המקרים, עד לפואנטה של הקסם יקרו ויאמרו דברים מצחיקים שתיהנו מהם מאוד, ורגע השיא יהיה, כשאותו בחור יגיע לפואנטה של הקסם ואתם תישארו המומים לחלוטין מאיך שהדברים קרו. כך קיבלתם מופע פרטי, של מספר דקות, בלי שציפיתם לכך, ובהתאם לזאת גם עוצמת ההנאה שלכם מהקטע.

 

אפקט החלילן מהמלין

עכשיו תחשבו מה קורה בהמשך קבלת הפנים שבה מתרחש מה שתואר בפסקה הקודמת, אמן החושים נצמד לקבוצת אנשים קטנה אחרת ומתחיל הכל מהתחלה. האמן מראה להם את אותו הקטע או אולי קטע אחר, זה כבר ממש לא משנה מכיוון שמי שהולכים אחריו הם החברה מהקבוצה הראשונה, הסקרנות שלהם בשמים והם רוצים לראות מה יקרה הלאה, איזה קטע יראה האמן עכשיו לקבוצה החדשה, הם כבר מבינים שזה מופע לכל דבר ועניין. כך עובר האמן מקבוצה לקבוצה, ובכל פעם הקבוצה גדלה כי אנשים מקבוצות אחרות עוקבים אחריו מתוך הסקרנות שיצר להם כשהיה אצלם.

 

סיכום

אמן חושים הוא אחד הדברים המסעירים ביותר לקבלת פנים, במידה ואין מדובר באירוע מעונב מדי. עשו לעצמכם טובה והזמינו אחד כזה לקבלת הפנים באירוע הבא שלכם, וראו מקרוב כמה טוב זה עושה לאנשים.

מופע קסמים

באותו נושא