חיפוש

מיטות קומותיים – איך לבחור את המיטה הנכונה לילדים שלכם?

בחירה במיטת קומותיים מצריכה היכרות עם טיפים חשובים שיאפשרו להתאים את המיטה מכל מיני בחינות. מדריך זה עולה לאתר, כדי להקל על הבחירה במיטה המיוחדת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה שתאפשר לכם לבחור את המיטה המושלמת לילדיכם.

 

טיפ מספר 1 – תבצעו מדידות בחדר

לא ניתן לכתוב מדריך שעוסק ברכישה של מיטת קומותיים, מבלי לציין בפניכם את השלב הבסיסי ביותר – שלב המדידות. חדרי ילדים נוטים להיות עמוסים בארונות, קופסאות ומשחקים שתלויים על גבי הקירות. לכן, עליכם לבדוק בשלב זה איפה ניתן להציב את מיטת הקומותיים ולבצע מדידות מדויקות של האזור, כדי שניתן יהיה לבחור בהמשך במיטה שתשלב בקלות בחדר.

 

טיפ מספר 2 –  תבדקו אם יש צורך בריהוט נוסף

יש מי שמגלים שעליהם להוסיף אפשרויות אחסון שיפחיתו את הבלגן ששורר בחדר. אם אתם נמצאים במצב שכזה, עליכם לעיין בקטלוג של חנות רהיטים מתקדמת שיש לה מיטות קומותיים שמשולבות עם אפשרויות אחסון, לדוגמא: מגירות, ארונות וכו'. אם אינכם מכירים בחנות שכזו, כדאי שתדעו שתוכלו למצוא מגוון מיטות קומותיים מעוצבות בלילך רהיטים שמרכזת מיטות מעוצבות שמתאימות לבנים ובנות כאחד.

 

טיפ מספר 3 – תוודאו שהילד לא חושש מהגובה

רכישה של מיטת קומותיים מצריכה בירור אודות הגובה. שכן, בניגוד למיטה "רגילה", מיטה מסוג זה נמצאת בגובה רב מעל הקרקע. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתבצעו רכישה שתשמש את ילדיכם ללא חשש, עליכם להגיע לחנות רהיטים פיזית ולבקש מהילד לטפס על מיטות קומותיים בגבהים שונים. כך יתאפשר לו לבחור את מיטת הקומותיים בעלת הגובה המתאימה ביותר עבורו.

 

טיפ מספר 4 –  תבחרו במיטה עם מעקה בטיחות מובנה

מיטות קומותיים נמכרות בדרך כלל עם מעקה בטיחות רחב ומובנה. שכן, זה ידוע שילדים עשויים לזוז לא מעט במהלך השינה. תרחיש שכזה עשוי להוביל לא פעם לנפילה מגובה רב ולסכן את הילד. לכן, ההמלצה היא לקנות מיטת קומותיים שמגיעה עם מעקה בטיחות מובנה.

 

טיפ מספר 5 – אל תתפשרו על האיכות

כידוע, יש מגוון רחב של מיטות קומותיים לילדים שעשויות מחומרים שונים. האחריות בבחירת מיטה איכותית מוטלת עליכם. לכן, נבקש שתבדקו את טיב החומר ממנו המיטה עשויה. אם לא די בכך, תצטרכו גם לשים דגש על איכות המזרן. שכן, בחירה איכותית תאפשר לילדים שלכם ליהנות משינה טובה במיוחד.

 

השורה תחתונה – צאו לבחור את מיטת הקומותיים לילד

מיטות הקומותיים שמככבות בחדרי ילדים שונים ברחבי הארץ נבחרו בקפידה על ידי ההורים והילדים כאחד. שכן, מדובר במיטות שצריכות לעמוד בקריטריונים חשובים שנוגעים לא רק לעיצוב, אלא גם לאיכות. כעת אתם בפרטים החשובים מקרוב, כך שתוכלו לבחור את המיטה המתאימה ביותר לילדיכם מכל בחינה.

מיטות קומותיים

באותו נושא