חיפוש

הילדים רוצים חו"ל בפסח? מקומות מומלצים לחופשה המושלמת

חופשת הפסח אשר מתקרבת אלינו בצעדי ענק גורמת לילדים רבים לדרוש חופשה לחו"ל. אם בעבר היה מדובר בעסק יקר ומסורבל, בעיקר בעבור ציבור שומרי המסורת, כעת ניתן לטוס באמצעות חברה מובילה בתחומה ליעדים חמים – מבלי לקרוע את הכיס. להלן כל הפרטים.

חופשה בפסח לכל המשפחה – כשר למהדרין

ציבור שומרי המסורת והכשרות התקשו מאוד לצאת מגבולות הארץ בעת החגים, ובייחוד פסח, זאת לאור העובדה כי מלונות רבים ברחבי העולם לא הותאמו בעבורכם. על כן, רבים נאלצו לסחוב איתם לחו"ל ציוד רב כמו גם מזון, ובכך להפסיד קולינריה איכותית של מדינות ברחבי אירופה, כמו גם אגן הים התיכון. אולם, כעת ניתנת בעבור הציבור שומר הכשרות הזדמנות לצאת לחופשה מושלמת לכל המשפחה במחיר אטרקטיבי, ובאופן שבו לא תאלצו לקחת ציוד ומזון, זאת בזכות חברת KosherBookings אשר מהווה כיום את חברת הנסיעות המובילה בישראל בעבור הציבור המסורתי, בזכות מגוון רחב של יעדים אשר מותאמים במיוחד. על כן, מהם היעדים החמים ביותר לחג הפסח הקרוב? להלן כל הפרטים.

מפל

יעדים מומלצים לחופשה מושלמת בחג הפסח הקרוב

כאמור, חג הפסח אשר מתקרב בצעדי ענק מהווה הזדמנות מצוינת ליציאה לטיול משפחתי בחו"ל. המומחים של חברת KosherBookings מציגים לכם כעת שני יעדים מדהימים בעבור חופשה מושלמת:

  • קפריסין – במרחק טיסה קצר מישראל ניתן להגיע ליעד אשר רבים מכנים אותו "גן עדן". הסיבה לכך היא מזג אוויר מצוין, מלונות ברמה של חמישה כוכבים אשר המטבחים שלהם כשרים למהדרין כמו גם שפע של אטרקציות לכל המשפחה. אין ספק כי בילוי לכל המשפחה בחו"ל עלול להסב כאב ראש לא קטן בעבור האירועים לאור דאגה לגבי אטרקציות או המזון, אולם בהגעה לקפריסין תוכלו להיות בטוחים כי תחוו קולינריה איכותית ומזינה אשר מתאימה לילדים כמו גם למבוגרים וכן שפע של אטרקציות אשר כוללות ספורט ימי, טיולים בכפרים, אתרים היסטוריים כמו גם לא מעט מועדונים למבוגרים. בחג הפסח הקרוב תוכלו לרכוש חבילה של עשרה ימים בקפריסין ברשת מלונות פרידמנ'ס אשר נחשבת לרשת מלונות מובילה בתחומה ובכך לקבל מלון מפנק ויוקרתי עם חוף ים פרטי ושירות חם ואישי. למידע נוסף – https://www.kosherbookings.com
  • פראג – מלון קינג דיויד בפראג נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר באירופה, והוא ממוקם בלבה של העיר העתיקה של פראג, יעד חם מאוד בעבור ישראלים אשר רוצים לחוות חופשה במדינה היסטורית ועשירה עם מבנים יפהפיים. בחופשת הפסח הקרובה תוכלו לטוס במרחק טיסה קצר לפראג, ובכך לפנק אתכם ואת בני המשפחה במלון חמישה כוכבים אשר ממוקם במיקום הטוב ביותר בפראג. להזמנות התקשרו עוד היום למספר 072-3939326. זכרו, מספר המקומות מוגבל ועל כן מומלץ לשמור מקומות עוד היום.
באותו נושא