חיפוש

איך מתכננים אירוע חברה בלתי נשכח 

הקמה של אירוע חברה אינו עניין של מה בכך. מי שקיבלו על עצמם את התפקיד הזה יוכלו להגיד לכם שהם תכננו אותו מ – א' ועד ת' בקפידה. יצאנו לבדוק עבורכם, קהל הקוראים שלנו, את הדרך לתכנון אירוע חברה בלתי נשכח וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת וליישם. הישארו אתנו ותגלו את הדרך שלכם להקמה של אירוע חברה מרהיב ומיוחד.

 

תכירו את המומחים בתכנון אירועים שעומדים לצידנו ברגעים אלו

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה ביותר לתכנן אירוע חברה בלתי נשכח, אנו מוכרחים לציין בפניכם כי מאחורי המדריך הנוכחי עומדים עובדים בחברות גדולות במשק שקיבלו על עצמם את האחריות לתכנן אירוע לחברה. מדובר באנשים כמונו, כמוכם, שביום יום יש להם תפקיד מסוים בחברה.

המעסיק שלהם פנה אליהם וביקש מהם להיות אלו שיתכננו את האירוע, פשוט בגלל שהוא סומך עליהם. שאלנו אותם איך הם עשו זאת? מה חשוב לדעת? מאיפה מתחילים? וקיבלנו את כל המידע. בסופו של דבר, ריכזנו את התשובות והפכנו אותם ל – 3 שלבים שצריך ליישם כדי להגיע אל הקמה של אירוע מושלם.

 

איך מתכננים אירוע חברה בלתי נשכח? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לחשוב על מופע מרכזי שיכול להתאים לכלל העובדים בחברה. שימו לב – סביר להניח שהחברה שלכם כוללת אנשים מכל מיני קבוצות שונות, למשל:

  • עדות שונות
  • גילאים שונים
  • אמונות שונות (דתיים, חילונים ועוד)

חשוב מאוד שתכירו בקבוצות השונות ותתאימו להן מופע ראוי. רבים אמרו שהם בחרו להזמין סטנדאפ לאירוע חברה בגלל שזה המופע שמתאים לכלל הנוכחים במקום.

 

איך מתכננים אירוע חברה בלתי נשכח? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 צריך למצוא מקום שיכול להכיל את כל הנוכחים. אם אין לכם אולם אירועים במקום העבודה, עליכם לערוך בירור אודות אולם או חלל שנמצא בקרבת מקום. חשוב מאוד לשים לב שהמקום יהיה במרחק נסיעה קצר ממקום העבודה. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שההגעה לשם תהיה מתאימה למרבית העובדים.

 

איך מתכננים אירוע חברה בלתי נשכח? השלב ה – 3

בשלב השלישי צריך לסגור קייטרינג. גם כאן צריך לזכור את האוכלוסיות השונות שקיימות בחברה שלכם. לכן, עליכם לחזור אל השלב הראשון ולבדוק אם יש לכם הגבלות כלשהן באוכל. למשל, הגבלות של כשרות וכו'. אם כן, תרשמו את כל ההגבלות ותבחרו את הקייטרינג המתאים ביותר מכל הבחינות הללו. כך תוכלו להיות בטוחים שגם מהבחינה הזו, אתם בוחרים את האפשרות המתאימה ביותר עבור כולם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לתכנן אירוע חברה בלתי נשכח. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם להרים אירוע חברה שידובר עליו רבות. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתיהנו מכל רגע של תכנון.

אירוע חברה

באותו נושא