חיפוש

עורך דין תביעות רשלנות רפואית

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות גורליות שעומדות לקבוע האם במקרה שלכם, נפגעתם מרשלנות רפואית ונוצר לכם נזק שיכל היה להיחסך עם התנהלות מקצועית וחדה יותר מצד הצוות המטפל. זוהי גם תביעה שעשויה להעניק לכם אלפי ומיליוני שקלים עבור פיצויים. מאחר ומדובר בתביעה כה חשובה, יש צורך בעורך דין תביעות רשלנות רפואית מקצועי שילווה את התהליך ויעמוד לצדכם עבור התוצאות הטובות ביותר. לפניכם הכל על עורך דין תביעות רשלנות רפואית.

 

מתי נזדקק לעורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין רשלנות רפואית הוא עורך דין בעל ניסיון והתמחות בעולם הרשלנות הרפואית ודיני הנזיקין – מכאן, הוא אדם ובעל מקצוע שנפנה אליו כאשר עלינו להתייעץ ולהבין עוד על המקרה שאירע לנו. כך במידה ויש לנו התלבטות האם היה מדובר ברשלנות רפואית והאם כדאי לנו לתבוע בגינו, נרצה לקבוע פגישה ראשונית כדי להבין כיצד להמשיך ולפעול ומה האפשרויות המתאימות למקרה שלנו. מעבר לכך, עורך דין לרשלנות רפואית כמובן יידרש כאשר נחליט לתבוע, ונצטרך מומחה בתחום עבור ליווי וייצוג בתביעת רשלנות רפואית. משרד עורכי דין אונגר שויגמן יעמוד לצדכם וילווה את התהליך.

 

מה כוללת תביעת רשלנות רפואית?

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה המתרחשת בבית המשפט וכוללת מספר שלבים שחשוב להכיר. בתחילת התביעה בבית המשפט יצטרך צד התביעה, לשפוך אור על המקרה בו התרחשה רשלנות, להיכנס לעומק לשלביו ולפרטים בו. לאחר מכן יהיה צורך להשיג עבור התביעה חוות דעת רפואית מקצועית מטעם מומחה המגיע מהתחום בו עוסקת התביעה – אם זה כירורגיה, רפואת שים, ועוד. חוות דעת זו קריטית לתביעת הרשלנות הרפואית ותשפוך אור על האם מבחינה מקצועית חלה פה שגיאה והתרשלות.

 

כיצד נבחר עורך דין רשלנות רפואית מומלץ?

כדי לבחור עורך דין רשלנות רפואית מומלץ המתמחה בתחומו ויעשה את העבודה הטובה ביותר כדי להגן עלינו ולהשיג את הזכויות המגיעות לנו – מומלץ לשים לב לנקודות הבאות בעת בחירת עורך הדין:

  • ניסיון – הניסיון של עורך הדין בתחום וכמות התיקים שייצג התחום, יכול להשפיע גם על כמות הידע שיש לו על עולם הרשלנות הרפואית, וכמות הכלים והטכניקות שיש בידיו כדי להביא לניצחון בתביעה ולכן זה גם אספקט שכדאי לשים לב אליו בבחירת עורך הדין.
  • שיטות פעולה והתרשמות – לפני שנבחר עורך דין להתרשלות רפואית, נשב עם עורך הדין ונשמע מה השיטות שמציע עבורנו, איך היה רוצה לנהל את המשפט, וכן נשים לב להתרשמות לנו ולאינטואיציה שלנו – כל אלה יסייעו גם כן בבחירה מקצועית של עורך הדין.
  • התמחות בתחום – לא כל עורך דין יוכל לייצג תביעה בכל נושא ותחום, ורבים מתמחים בתחומים מסוימים בתוך עולם הרשלנות הרפואית. לכן מומלץ לבחור בעורך דין שייצג בתיקים קודמים את הנושא בו חוויתם את הרשלנות הרפואית, ולבחור בעורך דין שיכיר את הנושא ואת המומחים בתחום שכדאי לפנות אליהם כדי להיטיב עם התביעה.

רשלנות רפואית

באותו נושא