חיפוש

קליפורד רוצה לישון: איך בוחרים מיטה לכלב גדול?

הכלב האדום והגדול, קליפורד, מוכר מספרי הילדים וסדרות האנימציה בתור כלב בעל ממדים עצומים. אמנם אין, ככל הידוע לפחות, כלבים בגודל כזה, אבל אכן קיימים כלבים גדולים. כאשר מגדלים כלב כזה, המטרה של בעליו היא קודם כל לספק לו את הצרכים הרלוונטיים והייחודיים שיש לו מעצם היותו גדול. בין היתר, מוטב לספק לכלב מיטה המתאימה לכלב גדול. כך תוכלו לבחור אחת כזאת.

 

כלבים גדולים – התייחסות מיוחדת

לפני שנראה כיצד בוחרים מיטה לכלב גדול, חשוב להסביר קודם כל מהו כלב גדול. אין הגדרה ספציפית במילון לכלב גדול, אך לרוב מתייחסים אל כלבים כאלו על פי משקלם. כלב שהמשקל שלו הוא כ-25 ק"ג ומעלה, הוא כלב שההתייחסות אליו תהיה אל כלב גדול. חלק מהכלבים הגדולים הם בעלי גובה גדול, כאשר חלק בגובה בינוני.

כלבים, כיצורים חיים שאינם בני אדם, זקוקים להתייחסות ספציפית בכל הקשור לגידול שלהם. הציוד והמזון שהכלב זקוק אליהם, כפי שניתן לראות באתר gag-lachayot.co.il די זהים בין הכלבים השונים, אך עדיין יש כמה הבדלים. כלבים גדולים למשל, זקוקים למיטות שמתאימות למידות ולמשקל שלהם.

קליפורד רוצה לישון: איך בוחרים מיטה לכלב גדול?

משטח מתאים

ישנם כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם כאשר בוחרים מיטה לכלב גדול. אחד הפרמטרים הללו הוא המשטח של אותה המיטה. מיטות לכלבים מגיעות לרוב עם משטח מרופד, או משטח הכולל כרית או בד כלשהו. כלבים גדולים הם כלבים ששוקלים יותר, כך שהמשטח של המיטה שלהם צריך להיות נוח במיוחד בשבילם.

 

גודל המיטה

כלבים גדולים זקוקים למיטה גדולה יותר מאשר כלבים קטנים, באופן טבעי. למרות זאת, צריך להבין שמיטות כלבים בפני עצמן אינן גדולות במיוחד. גם אם הכלב שלכם גדול מאוד, המטרה היא לא לרכוש לו מיטה בה הוא יוכל להסתובב ולטייל. המיטה צריכה להיות מעט גדולה יותר ממידותיו של הכלב, בצורה כזו שהוא יוכל לעלות עליה רק למטרות שינה.

קליפורד רוצה לישון: איך בוחרים מיטה לכלב גדול?

חומרים חזקים

אם הגעתם עד לחלק הזה של המאמר, אתם אמורים לדעת כבר שכלב גדול הוא כלב עם משקל גבוה. לכן, כאשר אתם רוכשים מיטה לכלב גדול, אתם צריכים לוודא שהיא עשויה מחומרים איכותיים וחזקים, במיוחד אם יש לכם כלבים גדולים בעלי משקל גבוה במיוחד, בסביבות 40 ק"ג ויותר, כדי שהכלב לא ישבור בטעות את המיטה עצמה.

 

לבצע מדידות

כדי שלא תמצאו את עצמכם מחפשים פתקי החלפה, ההמלצה הטובה ביותר שניתן לקבל היא לבצע מדידות מקדימות לכלב. רצוי למדוד את הגובה, האורך והרוחב של הכלב, וכן את המשקל המדויק של הכלב.

 

סיכום

מיטה לכלב היא חלק הכרחי מהגידול שלו. אנחנו תמיד נעדיף שהכלב שלנו ישן במקום נעים, אך במקום שמיועד לו ולא לאורחים או לשאר דיירי הבית, כמו ספה, מטבח, שירותים או כל חדר אחר.

קליפורד רוצה לישון: איך בוחרים מיטה לכלב גדול?

באותו נושא