חיפוש

4 דגשים עיקריים לאיך להיות סוכן ביטוח אמין

בחירת סוכן ביטוח עשויה להיות מורכבת ומבלבלת בדיוק כמו בחירה של כל בעל מקצוע אחר, אשר עתידכן תלוי בידיו (במידה מסוימת).

חשוב לכם לבחור את האדם המתאים, אבל אתם גם לא ממש יודעים איך לבחור אותו, כי אתם לא ממש מבינים בתחום שלו אחרת לא הייתם צריכים אותו…
אז איך מזהים סוכן ביטוח אמין ומה צריך לעשות סוכן הביטוח שלכם כדי לשכנע אתכם שאתם באמת יכולים לסמוך עליו?

 

לזהות כשלים בתיק הביטוחים שלכם ולהציע לכם אופציה טובה יותר

סוכן ביטוח אמין, או כה שמשדר אמינות, יזהה את הכשלים הקיימים בתיק הביטוח של הלקוח, אם יש לו כזה, כמו למשל כפל ביטוחים, עלויות גבוהות שלא בצדק, ביטוח לא מתאים לצרכי הלקוח ועוד.

לאחר זיהוי הכשלים הללו, סוכן אמין יתנהל בשקיפות מול הלקוח, יסביר לו מהם הכשלים הללו וכיצד הם משפיעים על עלויות התיק הביטוחי, כדי להציע לו חלופות משתלמות יותר.

 

הסברים ברורים ושקופים

מתוך הבנה כי רוב הלקוחות הרוכשים ביטוחים הם בורים בתחום ואינם מבינים על מה הם משלמים, סוכן ביטוח אמין יציע ללקוחותיו הסברים מלאים, ברורים ופשוטים, כדי שהלקוח יוכל לבחור בעיניים פקוחות את המוצרים המתאימים לו ביותר, תוך חיסכון כספי ובחירה של מסלולים משתלמים.

הסברים ברורים לצד הצגת ידע נרחב, הם לא רק מעוררים אמון, אלא גם מאפשרים ללקוח להבין את הבחירה והפעולות שהסוכן עושה.

 

הקשבה לצרכים שלכם

סוכן ביטוח אמין הוא גם קשוב לצרכי הלקוחות שלו וגם עושה כל מה שביכולתו כדי להתאים את המוצרים לצרכי הלקוח.

זאת בניגוד לסוכן ביטוח אשר מציע ללקוחות שלו את המוצרים שהוא רוצה למכור ולא ממש מתחשב במה שהן צריכים ומה שהם מעדיפים. הקשבה אמיתית מאפשרת לסוכן להבין את הצרכים שלכם, להתאים אותם למצרים שיש לו להציע ואז להציע אותם לכם.

 

סבלנות ומקצועיות

מטבע הדברים, רוב הציבור אינו מבין בביטוחים ופנסיה ולכן נסמך על המקצועיות והאמינות של הסוכן, כדי לקבל את הביטוחים הנחוצים לו.

משום כך, לקוחות רבים מבקשים לשאול שאלות רבות, כדי להבין עבור מה הם משלמים, מה הם מקבלים בתמורה וכיצד. סוכן ביטוח מקצועי ורציני מגלה סבלנות והקשבה לצרכי הלקוח, כמו גם לשאלות הרבות שיש לאחדים מלקוחותיו. מענה שקוף ומכבד לשאלות אלה מאפשר ללקוח להפעיל שיקול דעת ולבחור את מה שמתאים לו ביותר ולכן זוהי תכונה חיונית אצל סוכן ביטוח אמין.

 

לסיכום

אמינות היא תכונה חיונית אצל סוכן ביטוח מקצועי ואיכותי, אבל מטבע הדברים, היא לא קיימת אצל כל הסוכנים. משום כך, על הלקוחות להפעיל שיקול דעת, לבדוק היטב מול מי הם עומדים ואף לחפש אחר המלצות כדי לבצע בחירה נכונה.

איך להיות סוכן ביטוח טוב?

באותו נושא