חיפוש

מה זה ביטוח בריאות והאם אתם זקוקים לכך?

הגעתם גם אתם להבנה שלא תמיד תישארו צעירים וכי גם אתם, כמו אחרים, עלולים לסבול מבעיות בריאותיות שונות? יצא לכם לשמוע לאחרונה על יותר מידי אנשים שסובלים ממחלות קשות אשר פגעו בכושר העבודה שלהם? האמת היא, שאפילו אנשים בריאים מאוד שמקפידים על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה עלולים למצוא את עצמם מתמודדים עם מחלות מכל הסוגים. לכן עולה השאלה, האם ברגע האמת הביטוח הלאומי יספיק לנו? או שאולי כדאי לעשות משהו כדי להבטיח שנוכל לקבל כיסוי משמעותי יותר ועזרה שבאמת תסייע? כל הדילמות האלה מטרידות גם אתכם? השנים עוברות ואתם לא נהיים יותר צעירים? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: ביטוח הבריאות זה הפתרון הכי טוב שיש. אומנם ביטוח כזה לא יעלים עבורכם את המחלות שונות, את התאונות ועוד זוועות אחרות, אך מצד שני, ביטוח כזה בהחלט יוכל לעזור לכם להתמודד לפחות מבחינה כלכלית עם המצב החדש.

ביטוח בריאות

למה כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי?

למרות שמדינת ישראל היא מדינת רווחה ולמרות שכולנו זכאים כאן לביטוח לאומי, זה עדיין לא באמת מספיק. ראשית, כדי לקבל את הכספים המגיעים לנו כתוצאה ממחלה מהביטוח הלאומי יהיה עלינו לחכות בדרך כלל לא מעט זמן. יש הרבה וועדות שצריך לעבור ולא תמיד נוכל לקבל את אחוזי הנכות שלהם אנחנו זכאים. שנית, אפילו כאשר כן נקבל כבר את מה שהביטוח הלאומי חושב שמגיע לנו, בדרך כלל זה לא יהיה מספיק. יתרה מכך, מה עושים אם יש תרופה שיכולה להציל אותנו ממחלה קשה אך היא לא בסל התרופות של המדינה? האם אתם באמת מדמיינים את עצמם סובלים סיטואציה כזאת ומשלימים איתה? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי שיהיה לכם גם ביטוח בריאות פרטי, כי בדיוק איפה שהביטוח הלאומי כבר לא יכול לעזור, הביטוח הפרטי נכנס לפעולה. ביטוח בריאות פרטי יוכל לסייע לכם לא רק לממן תרופות שלא נמצאות בסל, אלא גם לקבל טיפולים רפואיים דחופים ואפילו לבחור את המנתחים שאצלם תוכלו לעבור ניתוח.

ממה מושפע מחיר פוליסת הביטוח?

אם יצא לכם לדבר עם חברים או מכרים שכבר עשו ביטוחי בריאות, בוודאי גם ניסיתם להבין כמה זה עולה. חשוב שתדעו שבהחלט יכול להיות שהשכן שלכם ישלם סכום מסוים על הביטוח אך אתם תשלמו יותר, שכן יש לא מעט גורמים שיוכלו להשפיע על המחיר הסופי של פוליסת ביטוח הבריאות שלכם. לדוגמא: בני כמה אתם? מה הרקע הבריאותי שלכם והאם יש לכם היסטוריה של מחלות מיוחדות? האם אתם מעשנים? והאם אתם עוסקים בעבודה שיש בה סיכון גבוה במיוחד? כמו כן, כמובן שגם השאלה לאיזו חברת ביטוח אתם פונים תשפיע על המחיר הסופי ולכן זה עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון. כמובן שלא חסרות חברות ביטוח שאצלן תוכלו לעשות בימינו ביטוחים שונים, אך האם בכל מקום תקבלו שירות ומחיר טוב? התשובה היא לא. לכן, בבואכם לבחור איפה אתם עומדים לעשות ביטוח בריאות, כדאי יהיה לברר פרטים שונים לגבי חברת הביטוח, כמו לדוגמא:

  • האם היא וותיקה?
  • איזה סוג של ביטוחים תוכלו לעשות אצל החברה שאליה אתם פונים?
  • האם המחירים שלה, ביחס לשוק, סבירים?
  • האם ניתן יהיה לקבל סיוע ומענה בכל עת?

אם חשוב לכם לבחור חברת ביטוח אמינה, מקצועית וכזאת שתמיד תיתן לכם מענה, אין ספק שהכתובת הטובה ביותר היא חברת הביטוח "אבנר". כאן מחכים לכם מומחים, פוליסות מגוונות ושירות בכל עת.

באותו נושא