חיפוש

קווים מנחים לבחירת מדביר מומלץ

בחירת מדביר היא בחירה חשובה וקריטית יותר ממה שאנו מדמיינים לעצמו. המזיקים בבתינו פוגעים בשגרת חיינו, בביטחון שאנו חשים בתוך הבית הפרטי שלנו והם עשויים גם להוות מפגע תברואתי מסוכן. בחירה לא טובה של מדביר, עלולה רק לגזול לכם כסף רב, תוך שהבעיה ממשיכה והמזיקים מתרבים. מעבר לכך – מאחר והמדביר משתמש בחומרים כימיים מסוכנים, בחירה לא נכונה של מדביר עלולה גם לסכן את בריאותנו ובריאות שאר דיירי הבית. לכן, בכל הנוגע להדברה – יש לשקול את הבחירה בכובד ראש ולוודא שבחרתם במדביר מוסמך ומקצועי. לשם כך לפניכם קווים מנחים לבחירת מדביר מומלץ.

 

איזה פרטים חשוב לדעת למען בחירה במדביר מומלץ?

רישיון והסמכה

בצער רב, לא לכל מדביר שמציע את שירותיו יש גם תעודת הסמכה מתאימה ולא כל אחד מן המדבירים, עבר קורס והוסמך באופן המקצועי ביותר. הדברה אינה הליך פשוט וכל טעות עם החומרים הכימיים ואמצעי ההדברה עלולה לסכן את דיירי הבית.

לכן, כדי לבחור במדביר מומלץ באמת – שימו לב לרישיון ולהסמכה שלו. מדביר שעבר קורס מתאים ומומלץ יחזיק לעיתים אף בתעודת סיום קורס, שאפשר לבקש ולראות כדי לוודא ולהיות בטוחים כראוי. עבור מדבירים מוסמכים ומקצועיים, מומלץ להיכנס לאתר https://www.hadbarott.co.il.

 

זמינות

אחד הפרמטרים החשובים במדביר הוא הזמינות. בעיית המזיקים, ברגע שעולה על פני השטח ונחשפת – דורשת טיפול דחוף. הן בגלל אי הנוחות שיוצרת, הן בגלל חוסר הביטחון שגורמת לכם להרגיש ובעיקר בגלל שמזיקים עשויים ליצור בעיות בתשתיות הבעיות ולהוות מוקד תחלואה מסוכן. מדביר מקצועי ומומלץ יהיה זה שיוכל לעמוד לשירותכם תוך כמה שעות או ימים, כדי לפטור אתכם מהבעיה בהקדם.

 

תמחור סביר

כמובן שהתמחור או התשלום לא צריך להיות הפרמטר שיוביל אתכם לבחירת מדביר, אלא האיכות והמקצועיות שמציע המדביר והרושם שהוא מותיר עליכם בשיחה עמו. למרות זאת, כדי לוודא שהמחיר שקיבלתם הוא הגיוני והוגן, מומלץ כן לבדוק עם מספר מדבירים.

כך תוכלו להימנע מהונאות ולבחור במדביר שעומד ביחס הגיוני וסביר למחיר הממוצע בשוק ולא מעבר. עשו בדיקת שוק קצרה כדי להבין מה הוא טווח המחירים הסביר עבור הדברת המזיקים שלכם, וכך תוודאו שמדובר במדביר אמין ולא בהונאה וגזלה.

 

רושם ויחס אישי

אחד הפרמטרים החשובים שרבים נוטים לדלג עליו ולהתעלם ממנו, הוא הרושם והיחס האישי שאתם קולטים מן המדביר. מדביר נעים הליכות, שאתם חשים מן השיחה עמו שהוא מכבד אתכם ומעוניין לסייע לכם בהקדם – הוא מדביר מומלץ, שבהיר שגם יעשה עבודה טובה מתוך אכפתיות ויושר.

לעומת זאת, איש מקצוע לא נעים, קצר רוח, שגורם לכם לתחושה לא נוחה עמו, פחות מומלץ עבורכם. בכל זאת, מדובר באיש מקצוע שאתם עומדים להכניס לביתכם, לארח אותו ולשלם לו – לכן בחרו בבעל המקצוע האמין והישר בעינכם.

 

מדביר בגינה

באותו נושא